פרק 100! הלוחם קוזה והחלום השוכן אצל ויוי!

by

בחגיגיות, הגענו לפרק ה100 של האנימה הנהדרות "וואן פיס!"

למי שלא יודע פרקים, 101 ו102 הם פילרים כך שהפרק הבא יהיה 103.

דרך אגב, אל תיתרגלו לקצב הזה, פשוט בזמן שאריאל ניסה לפתור את הבעיה אני המשכתי לתרגם את הפרקים.

תהנו ואל תשכחו להגיב 🙂

FF MU MF

תדה לגארפ gעל הלינק לMU.

תודה לxxxasherxxx על הלינק לMF

51 תגובות to “פרק 100! הלוחם קוזה והחלום השוכן אצל ויוי!”

  1. xxasherxx Says:

    תודה אני יעלה עוד פעם ל MF

    • שחר Says:

      תעלאה לאתר השיתוף הזה http://www.multiupload.com/
      הוא מעלאה אוטומטית ל-68 שרתים שונים ביניהם זה megaupload, rapidshare ועוד…
      תסתכל זה יעזור גם אני מעלאה לשם

      • extrenerocket Says:

        לחח למען האמת, לראפידשר אי אפשר כי זה מעל מאתיים, אולי נתחיל לעלות לHF ולMU, אני אדבר על זה עם אריאל

      • שחר Says:

        האתר הזה הוא אתר שאתה מעלאה אליו והוא מכניס קישורים לאתרים אחרים וזה ממש טוב תאמין לי

        אהה ואגב תודה על ההשקעה שלכם לא ידעתי שבכלל מתרגמים, מאז שראיתי את הסידרה בג'טיקס רציתי לראות את ההמשך חחח

        וגם תודה שהכנסתם קרדיט לאתר שלי שהכניס את פרקים 2-52 בעברית (זה אני)

      • extrenerocket Says:

        כן, פעם עשירית שאתה אומר שאתה העלת, לא צריך לחזור, אנחנו מאמינים לך XD
        בכל מקרה, כמו שאמרתי אני אדבר על הנושא עם אריאל

      • xxasherxx Says:

        אני מעדיף לעלות ל MF וזהו. אבל תודה על העצעה

    • שחר Says:

      חחחח לא התכוונתי להרגיז הפעם רק אמרתי תודה
      וואלה אין לי בעיה עם MF הוא אחלה שרת , יורד לי משם על פול מהירות

  2. רובי Says:

    תודה אחי גדולים אתם אוהב אתכם חח

  3. extrenerocket Says:

    וואו אתם מהירים XD

  4. עוז Says:

    תודה

  5. שחר Says:

    וואי ממש תודה, אפילו שעדין לא הגעתי לפרק אני צובר חחח עדיף שהיה לפני

  6. בון-צ'אן הגיבור Says:

    שוב תודה אתם גדולים!

  7. אופק Says:

    תודה רבה שאתם ממשיכים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. xxasherxx Says:

    הלינק של MF :

    http://www.mediafire.com/?tvzntijvwgk

  9. יונתן Says:

    תודה רבה!

  10. חיים Says:

    תינקז

  11. שניר Says:

    תודה רבה 🙂
    כל הכבוד..

  12. gavers Says:

    תישרפו אמן יא חר- אה טעות בבלוג 😉
    אריאל, לא הכנתי את הלוגו שלכם לחינם, תשתמש בו >D

  13. darkmpn Says:

    איתן העלתי את הפרק לעוד שרת.
    הינה הקישור: http://www.zshare.net/video/73471336f019cd51/

  14. עוז Says:

    מתי פרק הבא אחי??

  15. extrenerocket Says:

    ההיום או מחר כנראה, זה תלוי באריאל, עש לו לחץ מבחנים כרגע P:

    • nemsisxz Says:

      איתן לא יודע אם מחר, אני מסיים היום באיזה 4 אבל תעלה לי תפרק לאיזה שרת ותשלח לי בANIME IL (עדיף מMU)

  16. רובי Says:

    לדעתי עדיף בפליפף אבל איך שבא לכם ובהצלחה אם הפרק(וגם במבחנים שלך).

  17. רובי Says:

    יואו הורדתי משחק לWII של וואן פיס איזה משחק מלך יש שם את כל הצוות כולל צ'ופר,רובין,כרנקי וברוק איזה חזק זה!!!!!

  18. רובי Says:

    מתי אתם מוציאים את הפרק הבא?

  19. רובי Says:

    אנשים תגובות מישהו?!!??!?!?

  20. Garp Says:

    חח הנה תגובה..

  21. יונתן Says:

    קרה משהו.?

  22. רובי Says:

    חח מתי מוציאים את הפרק הבא? מישהו יודע דרך אגב תחפשו ביוטיוב one piece ultimate cruise 2 זה מה שיש לי איזה נדיר!!!!

  23. nemsisxz Says:

    כיף לך, ופרק הבא בשישי אני מקווה יש כמות מבחנים לא מבוטלת לאחרונה, ככה שאני ממש לא זמין.

  24. רובי Says:

    טוב קחו את הזמן ובהצלחה במבחנים אחי

  25. יונתן Says:

    חזקקקק ראיתי את המשחק אצל חבר שלי אחלה של משחק!!!!!!! אני חולה אל הגרפיקה הזאת!!!!!!!!!! תגיד יש את זה גם לסוני ? יש לי גם wii אבל אני מעדיף לסוני יש?

  26. xxasherxx Says:

    לא,יש את המשחק רק ל WII .

  27. יונתן Says:

    לא!!!!! למההההה
    טוב גם בwii בסדר אפשר את ההורדה בwii

  28. רובי Says:

    תקשיבו אני יביא את ההורדה אבל יש לי את זה רק לטורנט אם אתם צריכים אני יביא אתר להורדה של טורנט והנה המשחק:
    http://torcache.com/torrent/528EBABDB0619420D725BFC2BAC6F049FF474794.torrent

  29. רובי Says:

    והנה ההורדה של הביטורנט למי שצריך:
    http://www.tipsy.co.il/47206/BitTorrent

  30. יונתן Says:

    תודה אחי!

  31. יונתן Says:

    רובי אפשר תמונה של העטיפה של המשחק?

  32. רובי Says:

  33. רובי Says:

    http://images.google.co.il/images?hl=iw&source=hp&q=one+piece+unlimited+cruise+2&btnG=%D7%97%D7%A4%D7%A9+%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA&gbv=2&aq=f&oq=
    פשוט תרשמו את השם ותחפשו בקטגוריה תמונות בגוגל לא בעיה קיצר שמח לעזור אחלה משחק אני עברתי את קרוקודיל ועכשיו אני באי השני 75%

  34. יונתן Says:

    זה לא קצת מוזר שכבר שיחררו את המשחק השני כי הראשון שוחרר ב 26/06/2009
    מוזר
    בכל מקרה מוריד תודה

  35. רובי Says:

    בבקשה אני עוזר במה שיכול

  36. רובי Says:

    מתי יוצא הפרק הבא?

  37. יונתן Says:

    הם אמרו ביום שישי

  38. ~ Says:

    כל הכבוד על היוזמה בהכל, אבל אני לא אצפה בסדרה שמזלזלת באנימה ומדלגת על פרקים, גם אם הם פילרים.

  39. עדי Says:

    זה היה כל כך צפוי שאייקס הוה הח של לופי

כתיבת תגובה