פרק 97! הרפתקאות במדבר! והשדים אשר שוכנים בו.

by

פרק מעולה ! אישית צפיתי בו לאחר שסיימנו לתרגם.

אגב זהו פרק העשור של הקבוצה תנו במזל"ט!!! התחלנו ב87 ועכשיו הגענו ל97!

ופרק הבא יהיה הפרק 100 בסדרה (98 ו99 פילרים)

תודה לגארפ ולאשר על העלאות של הפרקים לMU ולMF

FF FF MU MF(לינק פתוח מוגבל)

46 תגובות to “פרק 97! הרפתקאות במדבר! והשדים אשר שוכנים בו.”

  1. extrenerocket Says:

    אתה לא מתבייש?!
    הבטחת לי עידכון, אני הולך לראות ארץ נהדרת אחרי שאתה אומר שיהיה מוכן ב11 ואתה מבריח עידכון?!😄
    ושוב לא הזכרת את מה שביקשתי DIE *_*

  2. בון-צ'אן הגיבור Says:

    יופי
    ועוד הספקתי להוריד מFF בלינק פתוח
    ^____^

  3. עוז Says:

    י ש יש יש אוהב אתכם .סוסים מהר יפה אחלה מחכהה לפרק הבא

  4. Wink Says:

    חחח איך כבר אין לינק פתוח?😄
    טוב לא נורא…

  5. חיים Says:

    תודה רבה איזה קצת מטורף

  6. nemsisxz Says:

    הייתי מנסה היום להוציא את 100, אבל ישלי מבחן ענקי מחר:/

  7. יונתן Says:

    מצאתי את כל הרארים בהורדה ישירה {mu{ועובדים נישבא לכם

    הינה האתר: http://www.pirateking.es/eng_fansubs_gRAW.html

    לי זה עובד

    • extrenerocket Says:

      חח זוכר כשאמרנו שנגמר לנו ההורדות הישירות?
      התכוונו לאתר הזה, אם תסתכל טוב תראה שאחרי 97 אין שם עד לפרק 119 פ:

  8. יונתן Says:

    בבקשה תגיבו אם זה עובד לכם

  9. יונתן Says:

    אהההההההה סליחה לא ידעתי אבל אחחרי שתעשו עד 119 אז תוכלו לחזור לשם לא?

  10. שחר Says:

    ווואההה תודה על הההשקעה
    אני עדין צריך להגיע למספר פרק הזה

  11. רובי Says:

    כל הכבוד על המהירות אבל רשמתה שאתה רוצה להוציא את פרק מאה זאת אומרת שאתה מדלג על פרקים שאתה רוצה להוציא את כל הפרקים על פרק 100?

  12. nemsisxz Says:

    לא, זה אומר שפרקים 98 ו99 הם פילרים ואנחנו מדלגים על פילרים.

  13. בובי Says:

    מזל טוב על עשרה תרגומים.
    תודה רבה לכם.

  14. תום Says:

    מזל טוב ותרגומים טובים

  15. יואב Says:

    אתם תעלו גם קישור ל MU?

  16. dsd Says:

    סחה על התרגומים ותודה רבה לכם,
    ובבקשה ממכם, בכל לשון של בקשה,
    אל תבזבזו זמן על הפילרים, תדלגו עליהם
    העלילה העיקרית היא זאתי שחשובה
    תודה רבה

  17. xxasherxx Says:

    יש תודה. מוריד

    אם יהיה לי זמן אני יעלה ל MF .

  18. רובי Says:

    תודה רבה שדילגתם על הפילרים תמשיכו ככה

  19. שניר Says:

    תודה רבה🙂
    אפשר בבקשה MU או MEDIA FIRE?

  20. xxasherxx Says:

    אני יתחיל לעלות ל MF בעוד 20 דקות בערך,

    אם זה יהיה מוכן היום אני יפרסם אם לא אז מחר.

  21. רובי Says:

    מה אתה הולך לעלות?

  22. xxasherxx Says:

    את הפרק!

    אגב כבר התחלתי.

  23. דנדי Says:

    כמה זמן זה יקח?

  24. רובי Says:

    גדול אחי באמת שאתם גדולים דרך אגב יש לי ססמא לפליפף אם אתה צריך דבר איתי באימל ranshde2@gmail.com

  25. רובי Says:

    אאאא ויש מצב שהפרק עולה היום אחי?

  26. רובי Says:

    xxasherxx איך קוראים לך במציאות?

  27. xxasherxx Says:

    אשר למה?

    ולא ניראלי שהפרק יעלה היום היתה לי בעיה באינטרנט, אני יעשה את כל השתדל שזה יהיה היום.

  28. רובי Says:

    טוב שאלתי כי אחד רצה סיסמא קיצר צריך משהו דבר איתי וזה בסדר תעלה היום מחר העיקר שתמשיכו ככה לילה טוב שהיה

  29. nemsisxz Says:

    לילה טוב אנשים, יום מעולה פרצנו את שיא הביקורים ליום.
    השיא הקודם היה 300 איש ליום (יחודי) עכשיו הגענו ל500 ממש מטורף.
    הכל תודות לכם🙂

    עוד השבוע בע"ה ירד לי הלחצים מהבחנים וכו' ואני אתפנה יותר לפרקים.
    אגב תודה רבה לכל אלו שמעלים את הפרקים.

  30. xxasherxx Says:

    קח לינק ל MF

    http://www.mediafire.com/?ymhyh3ynzmn

  31. dsd Says:

    חברה תגידו למה הפרק כזה כבד 203 מגהביט
    ההוצאות הקודמות היו כולה 170
    מה קרה שזה עלה?

  32. extrenerocket Says:

    האיכות עכשיו יותר גבוהה בגלל זה גם הגודל יותר גבוה בקצת P: ^

  33. רובי Says:

    אתם תותחים בשיא הרצינות תמשיכו ככה ודרך אגב מתי יוצא הפרק הבא?

  34. עוז Says:

    אחי היום אתם תשחררו פרק

  35. nemsisxz Says:

    לא נראה לי, תשמעו אנשים יש לחצים ואי אפשר לשחרר כל יום פרק..

  36. יונתן Says:

    דיי אל תלחצו אליהם הם לא חייבים לכם כלום!!! יש להם לימודים וגם חיים

    אז דיי!!!!!!!!!!
    שיגיע הפרק הוא יגיע

  37. רובי Says:

    ******

    *Nemsis* רובי, אנא זה לא המקום לקלות וכו'.
    בבקשה תחסוך בתגובות כאלו.

  38. nemsisxz Says:

    אנשים פרק 100 יצא עוד היום, אבל ממש במקרה.
    אל תתרגלו לקצב כזה.

  39. רובי Says:

    יאאלה תותחים אתם לא נתרגל תמשיכו בקצב רגיל שמח שחזרתם לשיגרה בהצלחה

  40. עוז Says:

    חחחחחחחחחחחחחחחח רק דיברתי

כתיבת תגובה

