פרק 158

by

צהריים טובים לכל צופנו, היום אנחנו משחררים את פרק 158.

אנו רוצים לאחל לכולם שנת לימודים טובה ובהצלחה!

לי יש 40 שעות שבועיות ולאריאל יש 43, אז נוציא רק 2-3 פרקים בשבוע.


תקציר

קוניס מלווה את לופי, סאנג'י ואוסופ אל המזח

במטרה למצוא להם ספינת דיילים.

בדרך הם עוברים ברחוב לובלי, ומגלים כי כולם מתרחקים מהם.

כשהם מגיעים למזח, מתברר על המזימה והאמת של תושבי סקייפיה.

תודה לעמרי על הליק למולטי לואד.

FF(לינק פתוח) FF Multiload

מצטערים על העומס, אריאל העלה והלינק לא הגיע למייל שלי…

השתמשו באתר לינק פאס עד שמישהו יעלה לMU…

76 תגובות to “פרק 158”

  1. אושר Says:

    תודה !!!!!!!!!🙂

  2. extrenerocket Says:

    בכל מקרה, בסוף אני אעלה למולטי, יהיה לינק בעוד שעה

  3. פריאל Says:

    אתם גדולים!!!

  4. אושר Says:

    מה זה אני פיתאום ניכנסתי וכתבתי תגובה אחרי זה בדקתי וראיתי שעשיתם אז זה ליפני דקה אחרי שהגבתי וכבר על ההתחלה אי אפשר להוריד מff

    • extrenerocket Says:

      תקרא עד הסוף, אריאל העלה והלינק היה אמור להגיע אלי באימייל אבל הוא רשם אימייל לא נכון וכתוצאה מכך רק כשהוא חזר הוא נתן לי את הלינק…

  5. sk Says:

    תודה

  6. ענבר Says:

    תודה רבה:] ובהצלחה בלימודים!

  7. פצ'ן Says:

    תודה

  8. פצ'ן Says:

    תודה אתם תותחים

  9. extrenerocket Says:

    בלעעע, האינטרנט שלי התרסק, בכל מקרה שמישהו יעלה, אני חייב ללכת~

  10. אסף אליאב Says:

    מתי יהיה לינק של מולטי אני חייב

  11. אדיר - iPandaMan Says:

    מה?????? תוציאו רק 2-3 פרקים בשבוע??????????????? ממש חוצפה!
    😄 אני כמובן צוחק, אתם תלמידי תיכון ו2-3 פרקים בשבוע זה מכובד מאוד!

  12. אדיר - iPandaMan Says:

    חחח אה ותודה על הפרק אתם סוסים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. חולה עליכם!!! Says:

    תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. heb Says:

    הנה:
    http://www.fileflyer.com/view/CwDEeBx
    תהנו השתמשתי בשירוי הטראנספר של ff בגלל זה הפרק שוקל יותר אך האיכות זהה למקור

  15. אופירר Says:

    לא עובד גם
    קיצור תודה על הפרק תותחיםםםם

  16. יונקו Says:

    תודה על הפרק…אני עדיין מחכה לפרק 160, ממנו מתחיל כל האקשן…ואז מפרק 160 עד פרק 193 כל הזמן קרבות חוץ מאיזה שלושה פרקים בלבד…הולך להיות לוהט בסקייפה…

  17. sk Says:

    http://www.fileflyer.com/view/oNBRNCp קישור פתוח שוקל רק 65 מ"ג האיכות לא סביר

  18. עומר Says:

    הפאנסאב הכי מהיר ברשת גדולים אתם .

  19. יונתן Says:

    הצלחתי להוריד .
    מישהו מעוניין שהעלה למולטי?

  20. עומרי Says:

    אני מעלה למולטי עוד שעה זה יעלה

  21. יונתן Says:

    מה המירות של האינטרנט שלך -_- שלי 7 מגה ,כמה שלך ?

  22. יונתן Says:

    המהירות*

  23. 235saf Says:

    תודה.

  24. יונתן Says:

    התחלית לעלות עכשיו עוד 47 דקות =לינק למולטי

  25. extrenerocket Says:

    חזרתי~
    שמי שירצה יעלה, העיקר שעד סוף היום יהיה קישור, בשביל שאחרים גם יורידו…

  26. אופירר Says:

    בחייאת מישהו שיעלה למגה אפלוד או משהו אני מת ליראות את הפרק

  27. יונתן Says:

    תיתאפקו עוד 40 דקות😄

  28. אושר Says:

    הלינק הזה עובד מה sk שם http://www.fileflyer.com/view/oNBRNCp

  29. אושר Says:

    מה שsk*

  30. יונתן Says:

    זה חרא איכות ,חכו ללינק שלי ,למה סתם להרוס את מה שאראיל השק יע בקידוד ?

  31. עומרי Says:

    עוד 27 לינק

  32. יונתן Says:

    אצלי עוד 31😄 ,בוא נראה מי יגמור ראשון,הרגע התחלתיXD בסוף העלתי בכלל את הפרק הקודם ועכשיו התחלתי חדש

  33. oran Says:

    אחי תודה רבה!!!!!!!! אבל עכשיו בזמן הלימודים בערך כל כמה זמן אתם תעלו פרקים?

  34. עומרי Says:

    יש לינק חברה🙂 http://www.multiupload.com/C9DIXEMEBW

  35. יונתן Says:

    http://www.multiupload.com/NA8T4H8NTJ

    תהנו!!

  36. oran Says:

    חחחחחחחח לא הסתכלתי למעלה סליחה

  37. extrenerocket Says:

    מצטער יונתן אבל הלינק של עומרי מפורט יותר ועם יותר שרתים P:

  38. טל Says:

    לי יש 39 שעות שבועיות זה באסה:/
    תודה על שאתם מתרגמים והכל!😀 זה ממש לא מובן מאליו ומבחינתי שלא תוציאו שבועיים רק אם תוכלו להודיעה מתי הפרקים אמורים לצאת והכל. תודה ובהצלחה בלימודים🙂

  39. extrenerocket Says:

    הפרק הבא ייצא בסוף השבוע~

  40. YoniPro Says:

    רק 2-3 פרקים בשבוע אתה צוחק?!זה מעולה מה יש לי כ-10 בגרויות השנה וגם בסביבות של ה-40 השבוע אבל אין יום שישי למזלי^^
    תמשיכו ככה יהיה מעולה כבוד על 2-3 פרקים בשבוע ועוד לימודים באמת כבוד!

  41. אוהד Says:

    תודה

  42. nemsisxz Says:

    לא יודע באיזה סרט איתן חיי, שהוא אומנם לומד 40 שעות אבל 40 שעות חפיף.
    אני צריך להשקיע אני גומר את הלימודים השנה פחות או יותר מי שלא מכיר י"א…
    אז תגידו תודה על כל פרק שיוצא, אני לא מבטיח 2~3 בשבוע.

  43. שניר Says:

    תודה רבה על הפרק🙂
    שיהיה לכם שנה טובה, ובהצלחה בבגרויות.

  44. שניר Says:

    שתהיה* ..

  45. אסף אליאב Says:

    אחי מתי אתה מעלה את 159

  46. extrenerocket Says:

    תקראו כמה תגובות מעל *_*

  47. nemsisxz Says:

    הRAW במצב הכי טוב ירד מחר.

  48. YoniPro Says:

    אישה על מה אתה מדבר?!י"ב זה לפחות אצלי הכי שכונה בבצפר לעומת זאת י"א השנה הכי קשה וי' הכי קלה אבל י"ב לא כזה קשה

    • גבריאל Says:

      הצחקתה אותי שאתה אומר ש י"ב לא כזה קשה יש לי פעמיים 7 שעות פעם אחת 5 שעות וכול שאר הימים 6 שעות כולל יום שיש אז אל תגיד דברים סתם ככה

  49. רן Says:

    וואואאו תודה על הפרק אחי חח עכשיו סימתי ליראות מחכה לפרק הבא….

  50. Michael Says:

    תודהההההה

  51. כפיר Says:

    ווא ווא אזה מהר הוצאתם ת'פרק חחח תודה עכשיו אני מוריד אחלה עבודה🙂

  52. חי Says:

    תודה

  53. yochay Says:

    תאמת אלוואי היה לי 7 שעות פעם אחת 5 שעות וכול שאר הימים 6 שעות לי יש כל יום 8 שעות חוץ מיום שישי שיש לי 4 שעות ואני רק בכיתה ח

  54. דניאל Says:

    תודה על הפרק מתי הפרק הבא

  55. קפטן מורגן Says:

    תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  56. קפטן מורגן Says:

    תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    יאח

  57. קפטן מורגן Says:

    יאח !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  58. ששי a Says:

    מתי הפרק יוצא היום

  59. קפטן מורגן Says:

    אני בכיתה ח' ואני לומד כמעט כל יום 8 שעות וביום שישי 6 שעות

    • extrenerocket Says:

      אני מסביר לכם שזה לא יכול להיות, אלא אם כן אתה לומד תיגבורים או ישיבות P:
      הפרק ייצא היום אחרי חצות.
      אני לא בטוח שזה חוקי בבית ספר רגיל בכלל פ:

  60. חי Says:

    רק בפרטי זה חוקי ניראלי או בבית ספר מצוינות

  61. נועה Says:

    משתתפת בצער אריאל , אני חוזרת כל יום הביתה בשעה 3 -.-"
    שלא נדבר שלא התחילו התיגבורים .

    בכל מקרה , תודה D:

  62. אסף אליאב Says:

    מתי אתם שמים את הפרק באתר?

  63. רנון מלכי Says:

    תותחים אין עלייכם כל הכבוד שהמשכתם לתרגם
    רק בגללכם המשכתי לראות תסדרה האדירה הזאת מקווה שתמשיכו לפחות עד 300😀

כתיבת תגובה

