סתם הודעה.

by

אין טעם לשגע לגביי פרק 153, לצערי הRAW שלו קשה להשגה.

אני יושב בימים האחרונים עם המחשב פתוח 24/7 והטורנט בקושי עובד.

אני מקווה שהיום/מחר זה סופסוף ירד.

55 תגובות to “סתם הודעה.”

  1. טל Says:

    באסה

  2. שניר Says:

    חבל..
    טוב אין מה לעשות, נחכה🙂

  3. עומרי Says:

    תגיד אם האיתי יכול להשיג לך raw בהורדה ישירהזה היה יכול לעזור?

  4. אושר Says:

    באסה רצינית

  5. עדי Says:

    באמת באסה..

  6. פצ'ן Says:

    תביא את הטורנט עם עוד אנשים יורידו איתך זה יעזור להורדה לא?

  7. עדי Says:

    זה דווקא יאט כי יותר יורידו ועדיין אותו מספר של מעלים

  8. יונתן Says:

    נראה לי שמצאתי RAW לכל הסאה (ישירה) אבל לא בטוח אני עכשיו מוריד לבדוק ,אם יעבוד אני אתן לכם

  9. יונתן Says:

    ^הסאגה*

  10. osher1234 Says:

    אז מתי בסביבות זה יצא??🙂😦🙂😦🙂😦

  11. עדי Says:

    כשירד הRAW…

  12. אופיר Says:

    רגע אם תירגמתה כבר את 154 זה אומר שתוציאו את 153 ו154 ביחד ?!??!?🙂

  13. עדי Says:

    אני חושב שהם יוציאו את שניהם ביחד אבל זה נראה לי מסתמך על זה שיהיה להם בכלל את הRAW

  14. אופיר Says:

    אפשר לדעת בכללי מזה RAW חח אני לא הבנתי עדין מזהההה!

  15. יונתן Says:

    פרק בלי כתוביות ,רק יפנית .ועדי פרצו לך למסן ?עידו מברבר לי אל זה שעות

  16. אופיר Says:

    חח בסדר הבנתיייי תודה …

  17. תבור Says:

    חחח שווה לחכות אם יצא 153 ו154 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

  18. לא משנה Says:

    מתי הפרק יוצא?

  19. תבור Says:

    חחח זה השאלה שכולם פה שואלים חחחחחחחחחח

  20. נועה Says:

    נחכה🙂

  21. גבריאל Says:

    מצאתי את הלינק הזה אבל אני לא יודע אם הRAW הזה טוב אני מוריד אותו עכשיו ואחרי שאני יסיים להוריד אני יגיב פה אם זה טוב או לא אבל אם אתה רוצה הנה הלינק
    http://www.megaupload.com/?d=W4O4TNUM

  22. barak1994 Says:

    יש פה אתר של RAW לוואן פיס (נראה לי הכול וממגהאפלוד) http://opraw.animeonline.tk/
    והסאגה הספציפית שאתם צריכים היא http://opraw.animeonline.tk/skypiea-arc-153-195/
    בהצלחה! מקווה שעזרתי

  23. extrenerocket Says:

    שניהם לא טובים אנחנו ניסינו הכל כבר, תאמינו לנו.
    יש רק אתר אחד נורמאלי שעובד בRAW ישיר, שזה PIRATEKING אבל אין בו את כל הפרקים והפרקים של סקייפיה לא נמצאים שם.
    ונוציא פרק כפול במידה ושני הRAW יירדו בו זמנית, אם ייקח עוד לRAW של 154 עוד יום לרדת לא שווה להוציא פרק כפול P:

  24. תבור Says:

    יאללה מה אכפת לי בעיקר תוציאו חחח ת'פרקקקקקקקקקקקקקק

  25. אופיר Says:

    אה באסהה שהRAW אתם לא מוצאים יהיה בסדר חחחאני מקווה שעד מנחר בבוקר יצא הפרק

  26. אופיר Says:

    מחר*

  27. דוד יוסף מאשקלון Says:

    מזה RAW

  28. אופיר Says:

    זה פרק ביפנית בלי תרגום רק דיבוב יפני

  29. ראובן Says:

    יענו אומרים למצוא אתר שיש בו פרקים בדיבוב ליפנית

    קלי קלות אח יקר אני כבר ימצא

  30. ראובן Says:

    תגידו לי עם אני לא טועה שאני לא יחפש סתם

  31. שדגכ Says:

    נווווווווווווווווווווווווווווו מתי יגיע הרג אותי המתח

  32. חי Says:

    מצאתי 2 RAWS נדירים שאפילו אריאל לא מצא אותם שלחתי לו אותם במסנג'ר

  33. אופיר Says:

    זה אומר ש…….????????????????. יש תרגום מחר בבוקר ככה חח 2 פרקי ם???🙂

  34. חי Says:

    מי אמר שהם פעולים P: רק אמרתי שהם לא מצאו אותם😄

  35. אופיר Says:

    חחחחחחחח אתה מבאס😦

  36. דוד יוסף מאשקלון Says:

    אני יכול לימצוא RAW הלי בעיות

  37. יונתן Says:

    ^אתה לא . הז פרקים ישנים שקשה למצוא .

  38. יונתן Says:

    זה *^

  39. אופיר Says:

    רגע רגעע מה זה אומר שעדיין הם לא מצאו RAW ??????????????????

  40. ישראל יוסף החתיך Says:

    חכו רגע אני ימצא ויביא לכם עם או בלי כתוביות?

  41. ישראל יוסף החתיך Says:

    http://www.tipo.co.il/zone/page.asp?zone=6250823481589&pid=9677208

  42. אופיר Says:

    ווא אואו ניראלי אתר בן זונההההה ישראל יוסף החתיךךךך!!!!!!!חחחחח

  43. רן Says:

    מזה האתר הזה לא מבינים כלום שם אי אפשר להוריד בבכלל
    ויאללהההההההה יואוווווווווווווווווווווווווווווווו אני מת לפרק חחחחחחחחח

  44. אופיר Says:

    אללה רןןןןןןןןןןןןן אתה מת לפרק אה חחחחחחחחחחח מה ניראלךךךךךךךךך שאני לאאאאאאאאאאאאאאאאאא וכל מי שפהההה מחכהההה פשוט הRAW החרא הזה יש בעיה לא מוצאים !!

  45. ישראל יוסף החתיך Says:

    נננננננננננננננננוווווווווווווווווווו קיבינימט תוציאו את הפרק מתוכנה אחרת אז אני רוצא ליראות אותו כבר

  46. מקס Says:

    יא אלוהים סתמו כבר וחכו לפרק בשקט.. אתם באמת חושבים שאם תגיבו על כמה שאתם רוצים את הפרק וכמה שאתם במתח זה יצא יותר מהר? לא, תפנימו.

  47. תבור Says:

    אללהההההההההההההההההההההההה אזה חכםםםםםםםםםםםםםםםםם !!!!!!1

  48. שניר Says:

    למהההההההההההההה כולכםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם מדבריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ככההההההההההההההההההההה??

  49. תבור Says:

    אך זה ככה???

  50. ראובן Says:

    כככככככככככככההההההההההההההההההההההה

  51. sponsor Says:

    אולי תימצא פרק מתורגם באנגלית ותסים עליו את התרגום בעברית רק עם דגש שחור

כתיבת תגובה

