יאללה אני בן 16

by

סתם משעמם לי בשעה כזאת שחזרתי מוקדם כי אני עייף בגללכם שהוצאתי פרק אתמול בשעה מאוחרת.

אך בכל אופן האדם ששותף להוצאת הפרקים בעברית, אנוכי, בן 16 מהיום!

🙂

לא לדאוג שאחזור לפיכחות, אני אמחק את הפוסט הזה

54 תגובות to “יאללה אני בן 16”

  1. שניר Says:

    מזל טוב אחי עד 120!
    אושר ועושר, והמון בריאות😀
    תמשיכו לעשות את עבודת הקודש שאתם עושים.
    בהצלחה🙂

  2. ראובן Says:

    מזל טוב מחכה כבר לפרק הבאא

  3. lupi Says:

    מזל טוב יפנתר

  4. עדי Says:

    מזל"ט עד גיל 90!! (לא כדאי לסבול עד 120) אה וגם עד פרק 460 מינימום בוואן פיס!
    אחי נקווה שתתחתן בגיל 18..כדי שלא תתגייס..או שזה רק עם נשים..לא בטוח..קיצר אם זה יעצור אותך מהתגייסות לך על זה ותמשיך לתרגם😛

  5. אוהד Says:

    מזל טוב אחי

  6. חי Says:

    עד גיל 17 מועחהחהחהחהחהחה סתם עד 15000000000000000

  7. ליאור Says:

    מזל טוב אחי!
    וחשוב לציין שאתה מלך ! שאתה מתרגם וואן פיס😉 אין עלייך!

  8. איתן Says:

    עד 120 אתה עושה עבודת קודש.

  9. extrenerocket Says:

    http://www.anime-il.com/index.php?showtopic=205346
    אירוני שפתחת לעצמך כשעמדתי לפתוח לך😄

  10. צופה וואן פיס Says:

    מזל"ט לך, לעוד הרבה שנים…מינימום 120 (מה עוד אפשר לכתוב? נמאס כבר מכל הברכות של הכושר ואושר ועושר),

  11. osher1234 Says:

    מזל טוב!!..🙂

  12. מקס Says:

    מזל טוב אריאל!!!

    שיהיה לך בהצלחה בחייים, תהנה בחיים כמה שיותר, שתהיה לך בחורה כוסית(וחכמה P:), שתצליח בבגרויות ובכללי שיהיה לך אחלה =]

    עכשיו בקשר לוואן פיס, אתם אחלה מתרגמים, אתה מתזמן ומקודד מעולה, ותזכור, הכי חשוב להנות ממה שאתה עושה D:

  13. דניאל Says:

    מזל טוב

  14. אדיר - iPandaMan Says:

    חחח כתב לי באייסי שהיום יש לך יומולדת אבל לא ידעתי אם שיקרת בתאריך XDDDD

    מזל טוב!!!!!!!!! בחור טוב ומוכשר שכמותך שתצליח בחיים בכל מעשה ידיך!!! (כמו שהצלחת בתרגום וואן פיס לעברית) D:
    מזל טוב עד 354735687356 שנה ויותר XDD

  15. nemsisxz Says:

    ואו תודה לכולם, קראתי את כל התגובות.
    אני מודה לכולכם, צופיי היקרים שבלעדיכם לא היה מי שיצפה במה שאני עושה :ם

    אני אפנק אותכם ב152 משובח מן הרגיל, ברגע שאיתן ישחרר לי את התרגום.
    תיקון הוא שיחרר לי בפורום, אני מחר אתחיל לעבוד עליו, אתם מבינים אותי בטח…

  16. נועה Says:

    מזל טוב , עד 120 (:

  17. עדי (הבת) =] Says:

    מזל טוב D:
    בנובמבר גם אני בת 16 ^^

  18. רובי Says:

    חח אריאל אחי מזל טוב עד 120 כמה זמן לא הגבתי פה הלך לי המחשב אני במחשב של חבר מזל טוב אחי בכל הלב חח היום אל תעבוד על הפרק תהנה קצת תקבל מתנות/כסף ותהנה תנצל אותו לכל מיני דברים למשל אם אתה רב אם אמא תגיד לה משפטים נגיד מה אתה רבה איתי ביום הולדת שלי וחרטות כאלה קיצר תהנה ומזל טוב פעם שלישית

  19. אביב Says:

    מזל טוב ותודה על כול הפרקים שאתה תרגמתה וב"ה גם על מה שתתגרם

  20. jon-yon Says:

    מזל טוב

  21. תבור Says:

    אללה אחיי מזל טוב 16 אחחחח אזה גיל בן זונה זה תהנה מיכל רגעעעעעעעעע !!!

  22. רן Says:

    אמרו לך כבר כימעט את כל הברכות חח מה אני יגיד לך תיזהר לישתות הרבה חחח
    סתם אחי מזל טובב !!

  23. אופיר Says:

    חחחחח אל תקשיב לרןןן{אומר לא לישתות והמנייאק כל יום חמשי שיכור מת} תעשה מה שבראש ש'ך אחי נצל את זהההההההה והרבה מזל טובב אחיייייייי ותודה על הפרקים ש'ך שתירגמתה ותתרגם חח😀

  24. Michael Says:

    מזל טוב אחי
    ותודה על העבודה שלכם תמשיכו כך

  25. nemsisxz Says:

    איך אפשר לא לשתות ולתרגם?
    מה אתם חושבים שזה נעשה ברגיל?
    חחחח על מנת לתרגם וואן פיס צריך מינימום 3 בירות, ואם עושים ספיישל 2 פרקים/סרט צריך מינימום פינלאנדיה.

    תשאלו אפילו את המתרגם כאן…

  26. אופיר Says:

    חחחחחחחחחחחחחחחחחח יגבר

  27. רן Says:

    חחחח שתה שתההההההההההה אחייייייייייייייייייייייייייייייייייי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    תהנההההההההההההההההה כוס אמק חיים רק פעם אחתתתתתתתתתתתתתתתתתת

  28. nemsisxz Says:

    עבודה קשה😀

  29. תבור Says:

    חחחחחחחחחחחחח יאללה אך באלי כבר ל152 חחחחחחחחחחחח אריאל ואיתי חחחחחחחח אני מכור לוואן פיס חח עכשיו יותר מנארוטו ינעל העולם חח

  30. עדי Says:

    כה וואן פיס אוכלת את נארוטו במדינה עכשיו מאז שחזרתם😛

  31. ראובן Says:

    האיתם מתי עדי ותבור אין על נארוטו משהו חזק הסדרה ראיתי את כל הפרקים של נארוטו מתורגם לעברית ולאנגלית וואן פיס גם כע סדרה חזקה אני חולה על וואן פיס אבל לא יותר מנארוטו

    תמשיך בעבודה הקשה רק הצלך אני רואה וואן פיס
    אתה היחיד שמתרגם

  32. ראובן Says:

    יאללה מתיי 152!!!XD

  33. אבי Says:

    (15×15)

  34. extrenerocket Says:

    טוב, הפרק ייצא היום מתישהו לול
    אני חושב שבסביבות הערב.

  35. אופיר Says:

    אללה תודהההההההההה לך extrenerocket נקווה שיצצא היום חחח אני מת לפרק הזה חח😀

  36. יונתן Says:

    יואו עכשיו מישהו אמר לי את היכולת של השמן המפחיד הזה ,איך קוראים לו ?XDD
    שהוא יכול לשאוב **** ***

    אה ומזל טוב😀

    • צופה וואן פיס Says:

      תגיד…אם כבר לעשות ספוילרים (לא נכונים אגב), תדייק בפרטים. וקוראים לו בלאקבירד או שתקרא לו מארשל דץ טיץ'. והוא לא שואב ולא כלום…תן לאנשים לראות בשקט, אתה רוצה לראות מה הכוח שלו אני יכול להפנות לפרק באנגלית באנימה שאתה תראה…עד אז ZIP IT

  37. יונתן Says:
  38. עדי Says:

    אני מבין שאתה עדיין שיכור מאתמול..רשמת שכשתחזור לפיקחות תמחק ועוד לא מחקת :P…שיכור+++

  39. רן Says:

    מה יש ליונתןןן ???? מה אתה דפוק רציני מה אתה קוקסינלל ואם כן מה אכפת לי תפסיק להגיד את זהה

  40. יונתן Says:
  41. עדי Says:

    הוא עוד לא הוציא זרה השבוע😛 חחחח זה אוכל אותו מבפנים

  42. חי Says:

    משעמם לי

  43. אוהד Says:

    חחח..
    הם מתכננים 2 פרקים התחמנים האלה😀😀

  44. חי Says:

    אני יודע מהתכנון אבל אני לא מדליף לסוריםXD

  45. עדי Says:

    כבר הדלפת פעם אחת…אי אפשר לסמוך עליך שלא תדליף שוב!

    • extrenerocket Says:

      לא שני פרקים ולא נעליים!😄
      פשוט זה פרק סיום סאגה ויש קריוקי בסוף, השקענו קצת.
      הפרק ייצא עוד שעה אם אריאל יהיה בבית

  46. lupi Says:

    נו מהכ ניסגר עם פרק 152 יאללה

  47. נתנאל Says:

    מתי תוציאו את הפרק הבא?

  48. אורלנדו Says:

    אחינו מזל טוב תהנה מגיל 16 כל עוד אתה יכול תוציא איזה רישיון ותעשה חיים?!?!?!?!?!?!

  49. עדי Says:

    מזל טוב (לכול צופי וואן פיס בגיל 16) אתם לא מבוגרים בשביל ליראות וואן פיס?

כתיבת תגובה

