פרק 148

by

ערב טוב לכל צופינו, כאן איתן, היום אנחנו משחררים את פרק 148.

הפרק הזה דיי ארוך מבחינת דיבורים והפרק הבא עוד יותר ארוך, כך שרק אני עובד בנתיים חח

תקציר

לופי וצוותו ממשיכים להפליג אל עבר הסימון הלא ידוע במפה.

הם פוגשים את קריקט מונטבלאנק אחד החברים בברית האחים סאריומה

ושומעים את סיפורו של נורלאנד מונטבלאנק.

קריקט מראה לצוות את יומן מסעו של נורלאנד, שם מתגלים כמה מהדברים הנמצאים באי השמיים.

FF FF(פתוח) MUU TORRENT

תודה לחי על הלינקים של הטורנט והMUU ^^

בכל מקרה מעכשיו יהיה תקציר ויתווספו תמונות(אני אהיה אחראי על זה, תצפו לזה בקרוב, אחר כך אני אוסיף גם ל147)

תהנו ואם אפשר להעלות לשרתים אחרים, נודה לכם.

68 תגובות to “פרק 148”

  1. יונתן Says:

    ראשוןןן ,תודהה! וחי ביזכותך!

  2. יונתן Says:

    חי אמר לי לפני דקה לעשות ריענון כי סיימתה לעלות עכשיו

  3. jon-yon Says:

    תודה רבה תמשיכו כך

  4. jon-yon Says:

    אתם לא צריכים להוסיף את 147 ו148 לקטגוריה וואן פיס?
    ככה הבלוג נראה לא מעודכן

  5. jon-yon Says:

    אחרי שאני יגמור להוריד אני יעלה למגה אפלוד

  6. hai13h Says:

    אל תעלה כי אני עומד לסיים לעלות ת'פרק למולטי אפלאוד

  7. אושר Says:

    תודה על הפרק..🙂

  8. hai13h Says:

    http://www.multiupload.com/XA2622XM3G אריאל לא מחובר וגם איתן יערכו אחך כך טורנט בקרוב

  9. hai13h Says:

    טורנט http://www.seedpeer.com/download/ophb_op148_avi/6eabdc519876c6f1bfd4f3aa241db3e5163bc6ba

  10. מקס Says:

    דאמ הקדימו אותי.. http://www.megaupload.com/?d=2E5CJ8KR

    בכל מקרה תודה על הפרק =]

  11. hai13h Says:

    אני הקדמתי אותך כי אריאל הביא לי ת'פרק במסנג'ר לפני שהוא הביא לאיתן לפרסם😄

  12. אופירר Says:

    ואי תודה על 148 וחי אתה חחח תותח מזל שהעלתה למגה אפלוד אם לא לא הייתי יכל להורידד🙂

  13. צופה וואן פיס Says:

    ואי פרק 148…עם קריקט הזקן. ואי פרק 149 זה בין הפרקים המצחיקים אבל…לפחות אני יודע מאיזה אתר אתם תקחו את התמונות והתקציר (אם זה האתר שאני חושב שהוא)

    • extrenerocket Says:

      אנחנו עושים משלנו D:
      גם תקציר וגם תמונות ^^
      בכל מקרה, סיימתי וזה לקח לי קצת זמן *_*

      • צופה וואן פיס Says:

        ראיתי…וזה יופי של עבודה…פשוט חשבתי על אינציקלופדיית ואן פיס (חחח הסבתר לי שיש דבר כזה לפני כמה חודשים), שיש שם תקציר לכל פרק וגם תמונות מהפרק…ושחרתי את כל הסאגה בעקבות פרקי התרגום.

        יופי של עבודה עם התמונות והתקציר ^___^ (מרחם עליך בכל מה שקשור לפרק 149)

  14. אושר Says:

    אתם תתחילו לשים תקציר ותמונות בכל הפרקים???🙂 ???

    • extrenerocket Says:

      כן, מהפרקים מעכשיו, אין לנו זמן וכוח לעשות את זה גם לפרקים הישנים ~_~
      כמו שציינתי זה יהיה מנוהל על ידי, וגם כן, התמונות והתקצירים התווספו אחרי זמן מסוים כי לוקח קצת זמן לארגן את הכל ואריאל לא רוצה שתפספסו את הFF

  15. אופירר Says:

    אזה פרק ינעל העולם חחח
    בטח מירוק ילך עוד פעם לשאנקס להגיד לו שלופי עכשיו שווה 100 מיליון חח נכון?!!?!?!?!?

    • צופה וואן פיס Says:

      זו באמת שאלה? אתה לא רוצה את התשובה לזה… (ספוילר ספוילר ספוילר), רק נגיד שלמיהוק יש פגישות חשובות משלו…

  16. רן Says:

    וואלה יש מצב חח, ואופיר בא ללאייסי יש משהו חשוב שאני צריך להגיד לך!!
    אה ותודה על הפרק אזה תרגום ואזה אכות כרגילל מלאכיםםם

  17. אופיר Says:

    מי שאל אותך רןןןן מאפה אתה יודעע אני שואל פה את האלו שמבינים🙂

  18. אופיר Says:

    חחחחחחח זה תלוי בך

  19. ריף Says:

    האבתי איך ששיניתום את זה ובהצלחה תמשיכו כך!!!

  20. jon-yon Says:

    אהבתי את התמונות והתקציר

  21. דניאל Says:

    פרק מצוין
    מאוד האבתי את התקציר והתמונות מוסיף הרבה לאתר
    תמשיכו בקצב המהיר הזה

  22. שניר Says:

    תודה רבה אנשים
    מוריד כמובן🙂

  23. jon-yon Says:

    בדקתי עכשיו בקטגוריות והפרקים הישנים של ג'טיקס נמחקו

  24. hai13h Says:

    כי היה ריב אם הפורום NWO

  25. אופיר Says:

    כן אני מחפש את פרק 4 בדיבוב ששדור בג'טיקס אני לא מוצא באף מקום מישהו יכל לעזור לי להביא לי הורדה או צפיה ישירה אני מחפש הרבה זמן את הפרק הזה ששאנקס מביא ללופי ת'קובעע!!

  26. hai13h Says:

    כן ניראלי שאנין יודע איפה יש

  27. jon-yon Says:

    גם אני לא הצלחתי למצוא אותו אז ראיתי אותו באנגלית (לא היבנתי כימעת כלום)

  28. אושר Says:

    *פרק 148 פרק יפה ואהבתי את התקציר והתמונות……*

  29. אושר Says:

    מתי יצא פרק 149?

  30. hai13h Says:

    תרגיע רק עכשיו קיבלת את 148 תגיד תודה ותשתוק וחכה שהם יסיימו לתרגם או מה שהם רוצים זה תגובות שמוציאות לך תחשק

  31. אופיר Says:

    חי אח שלי תביא לי בבקשה בעברית אם אתה מוצא לי אני תופס מימךךךךך!!!!
    ואושר ו49 יצא מתי שיצא ניראלי עוד יומיםם ככה

  32. hai13h Says:

    בסוף אין הלינק שבור

  33. ההוא Says:

    אפשר לדעת מה קרה עם הפרקים שהיו בעברית? אני רק בהתחלה וממש רוצה להמשיך לראות!!!!

    • extrenerocket Says:

      NWO פרסמו את הפרקים שלנו ללא קרדיטים ולא קישור לבלוג, אז רבנו איתם והם דרשו להוריד אותם גם כן.
      תכנס לאנימה IL ללינקיה של וואן פיס, יש שם את הפרקים בעברית בנושא שלי🙂

  34. אופיר Says:

    אבל אן את פרק 4 extrenerocket מבין שאר הפרקים אן בעיה יש מיליון פורומים שיש בהם את הפרקים רק פרק 4אןן😦

  35. hai13h Says:

    אין מה לעשות הלינק לא עובד לא הקליטו אל תראה פרק אאחד/תראה באנגלית

  36. osher1234 Says:

    הוא צודק… ^^^^^^

  37. טל Says:

    שלום לכולם זה פעם ריאשונה שאני מגיב פו חחח גם אני
    חזרתי מפרישה לא שנהרס לי המחשב פשוט לו היה לי דודה לזה
    אז אני בפרק 144 אני נכנסתי לאתר שאמרתם ואני לא מבין שם כולם
    איפו וואן פיס תעזרו בבקשה לא ניראה לי שמישהו יראה את זה כאני
    התגובה 132
    תודה לעוזרים :]
    אני רשמתי את זה כבר בפירסום של הקביצה חוזרת

  38. עכגעדג Says:

    לצערי כבר עברתי את סקייפיה, ולכן לא אצפה בתרגומים שלכם יותר.
    תודה על כל מה שתרגמתם, תותחים.

  39. nemsisxz Says:

    טוב החלתי בקידודו של פרק 149, בערך ב12 בלילה ~ 1 בבבוקר הפרק ישוחרר.
    (במידה ולא יהיו תקלות)

  40. אופיר Says:

    nemsisxz אחי חולה עליךךך אח שלייייייייייייייי תודההההההההה!!! אן אתה מלךךך אם יוצא היום בלילה מלךךךךך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  41. nemsisxz Says:

    זה על מנת שכל שומרי השבת יוכלו לצפות בפרק לפני כניסת השבת, עובדים על הפרק חזק ומשחררים אותו בקרוב, יהיה לכם כמה שעות להוריד ולצפות בו מחר, או אלו שלא ישנו, יראו היום🙂 (מבחינה טכנית זה בעצם גם מחר)

  42. רן Says:

    חחחח בדיוק עכשיו ניכנסתי לאתרר ,nemsisxz תודה אם אתה מצליח להוציא היוםם אני תופס מימך חחח ואופיר תקשר אלי יש משהו דחוףף שאני חייב לספר לךך!!!

  43. אופיר Says:

    חחחח כן אה אני שומר שבת ,ורן יזבל תקשר אלי אתה מה ניראלךך פה ?!?!?יקמצן אם זה בקשר למסיבת חוף אני לא הולך אני הולך לאננס

  44. אתם חילים שלי Says:

    אני הומו מזדיין בתחת

  45. תבור Says:

    תקשיב ותקשיב לי טוב יחתיכת בן זונה כושלאמא ש'ך כפוי טובה עוד ילד כתה ח' משחק אותה עבריין מאחורי המקלדתת סעמקקק ,תחסמו לו את הגישה לאתרר או משהו כזה ילד מגעילל כאילו חיבים לו משהוו וואיייייייי אני שונא ילדים כאלוו אוףףףףף

  46. רן Says:

    עזוב תבור הוא לא שווה את המאמץ סתם אזה חננה אחדד משחק אותה מנסה למשוך צומת לב לך לך חפש יקוקסינלל

  47. nemsisxz Says:

    מה אתם רוצים מהאיש *החליקה ידי אל כפתור העריכה *

    הוא סה"כ מכריז על יציאתו מן הארון, ואהבתו לקבלת *** בתחת, בפומבי.
    כאן בOPHB אנו איננו שופטים אדם לפי מיניותו.
    הרי בון קליי הוא גם משהו בסגנון….

    בנוסף האדם הזה נוסף ל"רשימה השחורה" לכאורה הוא אמור להיות חסום מן האתר אבל אני בספק אם זה עובד.

  48. רן Says:

    נכון זה מה שצריך לעשות nemsisxz אני מסכים איתך לילדים כאלו שמנסים להשיג תשומת לב חחח

  49. Michael Says:

    תודה גבר, תמשיך ככה. מת על התרגום שלכם

  50. מיכאל Says:

    סליחה אבל מה הסיסמא כי בשביל לראות צריך סיסמא
    תודה

כתיבת תגובה

