לוגו חדש!

by

כאן איתן, רציתי להודיע לכם שיש לוגו חדש שמתאים לסאגה.

בכללי כל סאגה יהיה לוגו חדש.

אנחנו חייבים להודות לניב(gavers) על שני הלוגואים האחרונים, מחיאות כפיים~

גם כן אני רוצה להודות למקס(KAKASHI), שעזר לגזור את התמונות, אל תפקפקו באומנות הגזירה.

למתעניינים בקשר לפרק 147, לאריאל יש בעיה קטנה עם הקידוד, אני מקווה שהוא יצליח לפתור אותה היום ולשחרר את הפרק.

נ.ב

כן, אני יודע שבלוגו הקודם לופי היה בצד השני, נחליט כבר פעם הבאה מי יהיה באיזה צד.

טוב, אין לי מה לעשות אז אני אלך לתרגם את פרק 148, פרק דיי ארוך(400 שורות ><)

17 תגובות to “לוגו חדש!”

  1. מקס Says:

    חה חה אני גזרתי D:
    אחלה לוגו, נראלי אבל המיקום שלהם באמת כדאי שיהיה הפוך, כי הזה שבצד ימין אז הראש שלו כזה לימין אז כייאלו הוא מתאים להיות בשמאל(מקווה שהבנתם S:)

    תכלס, יפה שזה לוגו פשוט כזה ונחמד עם הOPHB, בלי יותר מידי קישוטים ועם הדמויות העיקריות בסאגה =]

  2. שניר Says:

    לוגו מעולה, אני אהבתי.
    מחכים לפרק 147 בקוצר רוח🙂
    בהצלחה.

  3. jon-yon Says:

    אחלה לוגו אבל ניראה לי שהיה מתאים יותר שלופי יהיה בצד ימין

  4. דניאל Says:

    לוגו מצוין לא משנה באיזה צד לופי נמצא

  5. אופיר Says:

    תודה אחי יפה רצחח הלוגו הזה ,מחכה לפרק 147!!!!!!!!!!

  6. xxasherxx Says:

    טוב מאוד שחזרתם, בהצלחה D:

  7. צופה וואן פיס Says:

    בלאמי!!!! אם הוא לא היה כל כך מניאק הייתי אומר שהוא אחלה של דמות…טוב לא משנה.

    ואי פרק 148, כן זה בחלט חפירות. חחח איזה באסה אבל שעוד 3-4 פרקים כבר יהיה לוגו חדש של הסאגה הבאה.

    תחדשו על הלוגו, למרות שהפנים של לופי לא ממש בפוזה של לקיחת תמונה ללוגו בשום חלק בסאגה הזו

    • nemsisxz Says:

      אני חולק על דעתך, זה בדיוק אותם פנים לפני שהוא אהמ אהמ לבחור השני, מה שבעצם היה הקטע הכי נדיר בסאגה הזאת.

      אחלה לוגו, יפה איתן מעכשיו אתה ממונה לאחראי הלוגואים (נפתרתי ממטלה אחת יאי~)

      • צופה וואן פיס Says:

        וואלה?!😄, עכשיו בגללך אני אצטרך לראות שוב פעם את פרק 151 כדי לאמת את זה…חחחח…

    • מקס Says:

      *מופנה לאיתן*
      בקשר ל "חחח איזה באסה אבל שעוד 3-4 פרקים כבר יהיה לוגו חדש של הסאגה הבאה"

      אז התמונה השלישית שגזרתי היא ללוגו השני?

  8. lupi Says:

    מה אתם לא מתרגמים את פרק 131-140

  9. lupi Says:

    ?

  10. the one Says:

    למה לתרגםם הם פילרים חחח מה אתה צריך יותר טוב מילהמשיך בעלילהה במלא אלו הפרקים של העונה הריאשונה אני מת לפרקים היותר מיתקדמיםםם!!!!!!!!!!!

  11. שחר Says:

    ממש יפה~ כול הכבוד!

  12. ניצן Says:

    מה קורה עם התרגום אריאל ??????
    עדין יש בעיהה ?

  13. hai13h Says:

    הוא הודיע יש בעיה הוא לא חייב לך כלום הו איוציא מתי שהוא יכול חלאס כל תגובה כזאת זה מוציא תחשק לתרגם

  14. פדופיל אברמוביץ' Says:

    לא צריך להתפרץ ככה, זה לא שהוא דרש משהו, הוא כולה שאל לברר.

כתיבת תגובה

