ספיישל סיום הקרבות! 125X126! שומר אראבסטה, פל! לופי VS קרוקדייל הקרב המכריע!!

by

שלום לכל צופינו! שבת שלום!

וואן פיס בעברית 126X125!

זאת הייתה סאגה ארוכה ומפרכת מבחינת התרגום.

אך כבר אפשר להריח ולראות את סופה.

הנה אנחנו מעדכנים את פרקים 125 ו126, שהמתרגם החרוץ שלנו עבד עליהם כל כך קשה ותרגם את שניהם ביום אחד!!! (ועם הפסקה קצרה מאוד!! הריעו לו!!)

אני מרשה גם להודות לי, אנוכי הצנוע שעבד על הפרקים מאתמול (נשארתי ער עד 2 בלילה, שעמום יתר – רווח שלכם..)

וובכן, לאחר סאגה ארוכה מאוווווווווווווווווווווווווד אני שמח להציג לכם את הפרקים ה"אחרונים" (הסאגה למעשה נגמרת ב130)  אבל זה הפרקים היותר מעניינים של הסאגה.

אוקיי שוב לשאלות התוכן חסרות הטעם שאני בספק אם מישהו אשכרה קורא :

דקות מעטות נשארו עד לפיצוץ הכיכר!! מה יקרה? האם ויוי תצליח לנצח את שעון החול הגורלי אשר סופר את השניות לאחור?

או שמא אראבסטה תחרב?

מה קורה עם פל?

מה קורה עם לופי? האם הוא יביס סוף כל סוף את קרוקדייל? או ששוב קרוקדייל יחסל אותו בסוף דרמטי ויעלים אותו לעוד עשרה פרקים…

מה עם החדר הסודי? הוא לא מתמוטט???

האם צעקותיה של ויוי יגיעו למורדים ולצבא המלכותי? האם המהפכה תיפסק?

מה לעזאזל יקרה לאראבסטה?!?!?!

הכל בפרקים הבאים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

פרק125

FF(לינק פתוח) FF MU

פרק 126

MU FF FF(לינק פתוח)

אני מבין את האבסורד שפרק אחד על FF והשני על MU… תסתפקו במה שיש עד שיעלו את 125 גם לMU.

בנוסף אני רוצה להזכיר לכל מי שאוהב אותנו ואת ההוצאות שלנו, ללחוץ על כל 4 הפרסומות באתר הבא :

http://ophb.blogli.co.il/

עוד פרט חשוב מאוד!! פרק 126 היה שונה בצורה משמעותית ולאחר מספר נסיונות, נכשלתי בקידודו לאיכות המקסימלית (קידדתי פשוט עד למשקל נורמלי)

אני אשחרר בהזדמנות את 126 V2 גרסא 2 בה הוא ישקול 350~450 אבל הוא יהיה באיכות המקסימלית – לאלו שאוהבים את הדברים האלו.

מאיתנו איתן (Extreme Rocket), ואנוכי אריאל (Nemsis) אשר משחררים לכם הוצאות של וואן פיס בעברית!

OPHB – ONE PIECE HEB SUB

81 תגובות to “ספיישל סיום הקרבות! 125X126! שומר אראבסטה, פל! לופי VS קרוקדייל הקרב המכריע!!”

  1. extrenerocket Says:

    מצטערים על זה שכבר 125 בעומס ~_~
    נחכה לסיסמה ושמישהו יעלה לMU~

  2. שחר Says:

    תודה!!!! וואי אתם תותחים, רק חבל שאני יכול להוריד את פרק 26 זה ממש תוקע אותי

  3. עדי =] Says:

    תודה =]

  4. יובל Says:

    תודה איזה כיךף הפרקים יוצאים מהר

  5. יובל Says:

    כיף*

  6. צופה וואן פיס Says:

    פששש יופי של עבודה וסיום של הסאגה. פרק 126, החלק השני שלון-פשוט כל כך קורע!!!! כל הכבוד לכם על המאמץ

  7. בון-צ'אן הגיבור Says:

    תודה!!!

  8. דני Says:

    כל הכבוד על ההוצאה הכפולה אין עליכם אתם גדולים!!
    מעניין אותי עם תתרגמו את סאגת סקייפה? או שתדלגו עליה
    למה היא סאגה די משעממת ומרוחה חוץ מה הקרב נגד אנל

    • צופה וואן פיס Says:

      אבל סאגיית סקאפיה מתקשרת ישירות לסאגת ג'איה…חוץ מזה, אנל VS לופי, זה בין הקרבות המרשימים שצוירו, אתה חייב להסכים איתי…

  9. יובל Says:

    למה אצלי זה לא בעברית?

  10. דני Says:

    טוב הקרב טוב ומרשים על זה אין וויכוח,
    למרות שיש בעיני קרבות מרשימים וטובים יותר בוואן פיס,
    סאגת ג'איה היא טובה+ יחסית לסקייפיה ועם זאת גם לה לא חסר חלקים משעממים, אך כמו שאני אומר שסקייפיה מכילה בטוחה איזה 50 פרקים
    שבעייני משעממים וחסרי טעם.

    • צופה וואן פיס Says:

      אני מבין למה אתה מתכוון שהסאגות הן מרוחות. כן קטעי הזיכרון, מאוד הורסים את הרצ, העלילתי וחלקם משעממים מאוד, כמו בסקפייה, אלב אין מה לעשות. אם הם יתרגמו את סאגת ג'איה וידלגו על סקאפיה…זה ישאיר מרווח ענק, כי כאמור…בתור מי שמכיר את סקפייה, יש שמה קרבות מאוד איכותיים (הצוות של לופי מול כל החבר'ה של אנל, בנוסף, אנל מול ואייפה ואנשיו והכי חשוב אנל מול לופי). דרך אגב, סאגת סקפייה באנימה היא 44 וארבע פרקים בעוד שסאגת אראבסטה היא 38. אין כל כך הרבה הבדל. פשוט בסקפייה יש קודם כל את הפרק שהם מגיעים בהתחלה(ממש לא מעניין מלבדחלק אחד שם), ועוד שני פירקי זיכרון מלאים, בסוף הסאגה (של ואייפה). ככה יוצא שהסאגות הן די שוות באורך.

  11. gall Says:

    יש לכם אוליי את הסיסמא לפרק 125 או שתעלו את זה לMU

  12. gall Says:

    אבל אל תדלגו על הסאגת סקייפה

  13. ליאור Says:

    לגבי איכות זה שטויות!
    לגביכם אתם מלכים כולם מהר ללחוץ על הפרסומות D: מגיע להם!

    ואריאל כן אני קורא את הכל כולל את השאלות🙂
    אז יאללה תעלו בבקשה לMU את 125

  14. אופק Says:

    הלינק לMU של 126 לא פועל..:(

  15. nemsisxz Says:

    העליתי את 125 לMU

  16. יונתן Says:

    תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. iPandaMan - אדיר Says:

    מצויין!! אתם מעולים!! ראיתי את שני הפרקים!! סוס!!!
    נשארו לכם רק עוד 4 פרקים לסיום הסאגה כולה אני מתכוון לכל העונה הזאת עונת הבארוק וורקס שאתם עשיתם (לא בדיוק הקבוצה הזאת אבל בקבוצה הקודמת הייתם גם)
    מפרק 54-130 עוד 4 פרקים ואתם סוגרים את הסאגה!!

    הלוואי הלוואי שתתרגמו גם את סאגת סקייפה זה איזה 50 ומשהו פרקים אז תדלגו על הפילרים לא צריך אותם D:

    ואנשים אני מבקש ממכם יש בערך 150 צופים, תלחצו על הפרסומות!!
    זה באמת כל כך קשה? כאילו אין לכם טיפת התחשבות? המתרגמים יושבים בערך 10 שעות על כל פרק! וזה לא שההוצאות שלהם איטיות ולא איכותיות, נהפוך הוא!!
    אז תלחצו אנשים תלחצו על הפרסומות!!

    http://ophb.blogli.co.il/

    כנסו לאתר הזה, בצד יש פרסומות מגוגל, 4 פרסומות, תעשו את זה פשוט,
    לחצן ימיני>פתח בחלון חדש, על כל פרסומת ככה זה פותח 4 חלונות, ותסגרו אותם.

    זהההההההוווווווו!!! זה הכל!!! כל כך קשה להקדים 15-20 שניות מזמנכם כל יום כאשר הם מקדישים את הנשמה שלהם להוצאות איכותיות ומהירות?

    טוב, אני מקווה שהבנתם.

    (חפרתי)😄

  18. יונתן Says:

    X

  19. יונתן Says:

    העיקר שכותבים לי בן זונה אתם לא עורכים….

  20. nemsisxz Says:

    אני לא הסתכלתי בקודמים כי עבדתי על הפרקים הנוכחים שעכשיו אתה מוריד/רואה/ראית… חאלאס עם הריבים הסאגה נגמרה תהנו ותשתקו.

  21. מקס Says:

    הלוגו שלכם, זה לסאגת אראבאסטה כי זה עם קרוקודייל וזה.. אם בא לכם אני יכול לנסות להכין לוגו חדש P:
    איתן, אם אתה זוכה אז הכנתי לכם את הלוגו לNWFS ששמת בחתימה באנימה איי אל..

    • מקס Says:

      זוכר*

      • extrenerocket Says:

        גם אני חשבתי על זה שנכין לוגו חדש לכל סאגה🙂
        בעיקרון, צריך למצוא תמונה מתאימה ללוגו של סאגת ג'איה או סאגת סקייפיה~

        • מקס Says:

          אני לא יודע מה יש בסאגה, אז אם אתם רוצים שאני אכין לוגו תביאו לי תמונה ואני יכול לנסות.. P:
          או שאם אתם מסתדרים לבד אז גם סבבה, סתם אם בא לכם אז אין לי בעיה לעזור ^^

  22. אופק Says:

    מישהו יכול לעזור לי :\?
    MU ל126 לא פועל

    • nemsisxz Says:

      הוא עובד פשוט MU דפוקים, תרענן או תכנס אליו כמה פעמים עד שהוא יפתח…
      אל דאגה בסוף הסאגה אני מפיץ טורנט לכל הפרקים.

  23. עוז Says:

    מתי פרק 127

  24. דור Says:

    אתם יכולים בבקשה לעלות את פר 126 לשרת של פלייפליר? תודה

  25. שאלה Says:

    תגידו לופי לומד מתי שהוא מתקפות חדשות או שהוא ממשיך לתת אגרופים כמו טמבל?

  26. יונתן Says:

    הוא לומד.. ראיתי סירטון ש……. עזבו ספויילר

  27. תום Says:

    תודה חיכיתי לזה

  28. extrenerocket Says:

    פרק 127 מחר או מחרותיים.

  29. אתם מלאכים Says:

    מישהו יכול להעלות את פרק 126 לFileFactory?

  30. יונתן Says:

    יש לך לmu ,מה רע בו?

  31. אתם מלאכים Says:

    אני לא מצליח להוריד ממנו אחי זה מוריד לי לאט רצח לא יודע למה
    125 הוריד לי רגיל

  32. dsaf Says:

    תודה רבה אתם פשוט מצוינים תמשיכו כך

  33. רובי Says:

    כפרה עליכים למה ל-126 אין לינק FF?

  34. dsaf Says:

    ראיתי עכשיו פרק 126 פרק פשוט מצוין
    הקידוד שלו מצוין אין צורך להוציא את הפרק שוב
    ו nemsisxz: יש לך איסי מסנגר
    אני רוצה לשאול אותך משהו לא יקח לך יותר מדי זמן

  35. יונתן Says:

    אתה משהו….זה דיי מעצבן שכאלה שלו מבינים אומרים ה"קידוד מצוין ולא יודעים מזה "
    דיי, אתה משחקים אותה מבינים ,באמת הקידוד לא היה הכי טוב…..וזה אומר שלפחות אני יוריד את הv2

  36. nemsisxz Says:

    האמת שאין לי ממש זמן לעבוד על הכל, שלא נדבר על זה שצריך להוציא את 127..
    שמעו יש לי TO DO LIST אחרי סוף הסאגה ב130, אולי אני יעשה הכל שנסיים…

  37. רובי מהמחשב השני Says:

    מישהו שהוריד יכול להעלות ל-FF כפרה עליכים MU זה אתר החולשלוקלוקי איטי..

  38. nemsisxz Says:

    העיקר כולם בוכים שאני מעלה לFF מתלוננים, ואומרים לעלות רק לMU…
    מעניין שעכשיו כולם מתחננים לFF.
    האינטרנט שלי תפוס, אני לא יכול לעלות:/

  39. יוסי Says:

    תאמין לי אנשים כמוך צריכים להריץ לממשלה!!!!!!

  40. יונתן Says:

    וגם אני לא😛 {האינטרנט שליאיטי ואני אני יעלה זה היה מוכן רק מחר}

  41. פריאל Says:

    אתם מלכים!

  42. מקס Says:

    הייתי מעלה בכיף אבל משהו נדפק אצלי באינטרנט לגמריי O.ם
    לא משנה לאן אני מעלה זה עושה לי ERROR בסוף ההעלאה… ><

  43. nemsisxz Says:

    יאללה הוספתי FF ולינק לFF פתוח, בסוף יצא שהעליתי את 2 הפרקים פעמיים גם לFF וגם לMU בעצמי :ם

    מקווה שאתם לפחות לוחצים…

  44. רובי מהמחשב השני Says:

    תודה אחי ראיתי אהבתי בפרק 124 אני חושב שראו את המדרגות התרגום היה באלכסון ואהבתי את הקריורי גם התרגום הכל פצצה כרגיל פשוט היה לי אספת הורים אני בעונק כבר שבועיים יצא לי היום על המחשב ראיתי 123-126 אחלה פרקים תודה..(אני עדיין בעונש).

  45. יונתן Says:

    הפרק הבא היום?און מחר?או מוחרותיים?או עוד שבוע?או עוד חודש?או עוד שנה?

  46. nemsisxz Says:

    לא יודע יש לי מסכם בהיסטוריה בשלישי ואני מתחיל ללמוד היום, אולי אני יעבוד על 127 בהמשכים ויוציא אותו מתישהו..

    • extrenerocket Says:

      אני יכול לעבוד עליו היום ולתת לך אותו מוקדם יחסית…

    • משה Says:

      אל תעבוד על הפרק,תלמד היסטוריה,זה הרבה יותר חשוב!
      יאלה,להתחיל ללמוד על ארגון נילי,ומלחמת העולם השניה D:
      לא רק לך יש מתכונת😦

      • nemsisxz Says:

        מה איזה שנה אתה ? אני בכלל עושה על כל הלאומיות ציונות איטליה גרמניה איסלאם פראג ועל הנאצים ם.ם

        • משה Says:

          אה,אז אתה כיתה י'
          ב-יא' אתה תלמד את מה שציינתי למעלה.
          האמת בכיתה יא' יש לך כפול חומר ללמוד,אך הוא יותר מענין,
          והרבה מהדברים יודעים מידע כללי(השואה ,הקמת המדינה,מלחמת העולם ה-2)

  47. nemsisxz Says:

    לא יודע אני ממש צריך ללמוד כמה ימים לחרא הזה:/

  48. gall Says:

    אתם מתרגמים את הפילרים?????

  49. יונתן Says:

    לא אמרתם שבסוף תעשו ספיישל פילרים.?

  50. nemsisxz Says:

    כן כמה פילרים מצומצמים.
    אגב 127 יהיה מוכן או היום ב12 בלילה או מחר בבוקר.
    (כאילו תקבלו את הלינק, אני עכשיו מקודד זה תהליך של 3 שעות)

  51. 132/'כג Says:

    תודה

  52. 132/'כג Says:

    תודה רבה

  53. אלון Says:

    הו! תודב רבה לכם!
    למרות שרק עכשיו חזרתי להוריד את ההוצאות שלכם ואני בפרק 88

  54. לירן Says:

    2 פרקים ביום?! אתם גדולים מין החיים

  55. פחית קולה Says:

    סחטיין!!! (כן הגעתי רק עד לפה בינתיים למרות שאתם כבר באיזה פרק 160) וואו אין לכם מושג איזו הקלה זה עושה לראות וואן פיס בעברית אחרי איזה שנתיים שהכרתי את הסדרה הזאת בכתוביות אנגליות מעצבנות שהוציאו אותי מריכוז כל חמש שניות.. תודה רבה רבה, כל הכבוד על ההקשעה!!

  56. אבישי Says:

    חברה תגידו למה מפרק 130 זה מדלג לפרק 147?
    איפה כל שאר הפרקים שבין 130-147???….
    ולא יצא לי להגיד לכם (לצוות שמתרגם) תודה רבה על התרומה הענקית שלכם בשבילינו אתם תותחים ובזכותכם אני רואה את הסידרה המדהימה הזאתי…
    ^^

  57. ניר Says:

    26 אחד הפרקים הטובים של וואן פיס תודה רבה למה תירגמתם עד פרק 154 תתירגמו עוד

  58. אסי מולה Says:

    אתם טוטחים אין עלייכם מעריץ גדול שלכם תודה .תודה

כתיבת תגובה

