וואן פיס בעברית פרק 123! מריח כמו קרוק! לופי עשה דרכך לקבר המלכותי!

by

שלום לכולם, הנה אני מעדכן את פרק 123 של וואן פיס בעברית, פרק לפני המתכונת במתמטיקה.

עשיתי די מאמצים לשחרר אותו (עם המתרגם כמובן). אמממ זה הפרק האחרון לפני המתכונת ביום רביעי, משמע שהפרק הבא יהיה ביום רביעי +.

מקווה שזה לא יהווה לכם בעיה גדולה.

מה צופה לנו בפרק? האם לופי מת? 2:0 לקרוקדייל וגיבורנו כבר במצב קשה.

איפה לעזאזל המפציצים? מה יהיה עם אראבסטה? מי יושיע אותנו?

הכל בפרק הנ"ל 123. תהנו🙂

FF FF(לינק פתוח) MU

קרדיט לשחר על הלינק של מגהאפלוד

92 תגובות to “וואן פיס בעברית פרק 123! מריח כמו קרוק! לופי עשה דרכך לקבר המלכותי!”

  1. ראשוןן!! Says:

    תודה מלאכיםםםםם

  2. שחר Says:

    1. תודה
    2. אולי תפסיקו לעלאת לשם אי אפשר להוריד

  3. יונתן Says:

    תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הצלחתי להוריד!!

  4. יונתן Says:

    מישהו מעלה או שאני?

  5. פריאל Says:

    אתה

  6. Links4U Says:

    תודה דרך הגב שמישהו יעלה ל MU עדין לא הצלחתי להוריד

  7. יונתן Says:

    לאיזה שרת לעלות {תנו לינק} ?

  8. dsaf Says:

    מצוין תודה רבה

  9. יונתן Says:

    לאיזה שרת לעלות!???????????????????????{תנו לינק}

  10. יונתן Says:

    אני מעלה ,היה מוכן עוד הרבה זמן…:P

  11. ליאור Says:

    לא ממש הבנתי את החלק עם המפציצים עד שהוא מעלה לMU מי יוכל להסביר לי.???????.

    • extrenerockete Says:

      גם לי זה היה נראה מוזר, אבל זה התירגום של אריאל מהפרק הקודם P:
      בכל מקרה, כנראה מפציצים הם האלו שמדליקים את הפצצה ><

  12. יונתן Says:

    בשורהה רעה…..בטעות יצאתי מהעלאה …!!!כן אשמתי … עכשו עד שאני יעלה זה מלא זמן!

  13. פריאל Says:

    מתי יוצא הפרק הבא?

  14. צופה וואן פיס Says:

    פרק ענק…קודם כל אתם עושים עבודת קודש עם התרגומים, בתור אחד שראה את הפרקים באנגלית (וגם קרא), הדיוק בתרגום שלכם הוא אלוהי- כל הכבוד לכם!
    ובקשר לפרק, הקרב הולך להיות מעניין….

    נ.ב- חשבתם כבר מה לעשות אחרי שהסאגה תיגמר?

    • extrenerockete Says:

      לתרגם עוד סאגה? D:
      אבל אחרי הסאגה הזאת אנחנו מוציאים את הסרט השלישי.

      • ליאור Says:

        רציני ?
        אגב אם יש לך זמן תוכל להגיד לי מה השם של הסרט השלישי ועל מהו?

        • extrenerocket Says:

          ממלכת החיות של צ'ופר או משהו כזה

          • צופה וואן פיס Says:

            פששש כל הכבוד על המאמץ של הסרט. דווקא סרטים לא יצא לי לראות (פשוט האנימה והמאנגה כל כך טובות עד שלא מעניין אותי כל הדברים הצדדיים). אם אתם תתרגמו עוד סאגה…תצאו מלכים (אבל אם תעשו את זה, דלגו על כל הפילרים של האנימה ותגיעו ישר לסאגת ג'איה טנקס D:, אבל יש זמן אני יודע)

  15. ליאור Says:

    דבר ראשון הוא כתב לך שהפרק יצא ברביעי + דבר שני די לחפור חח רק היום יצא זה וכבר שואל על ההבא LOL
    וחבל שיצא לך מMU באמצע😦
    ומי הבין את החלק עם המפציצים?

    • צופה וואן פיס Says:

      מה לא הבנת עם המפציצים?

      • ליאור Says:

        מה הם קשורים? הם כאילו מדליקים את הפצצה? מתי אמרו את זה בפרק?

        • צופה וואן פיס Says:

          כן הם מדליקים את הפצצה, וקרוקודייל חשף את המפציצים בפרקים הקודמים, עם התכנית שלו. מה שכן, אני לא אגלה לך פרטים נוספים בקשר לפצצה ולמפציצים, לא נהרוס לך…

  16. יונתן Says:

    זה עכשו 9 אחוז….אני מקווה שזה יסיים בקרוב…..

  17. ליאור Says:

    כמה עכשיו?
    העיקר שאתה חושב עלינו יונתן🙂

  18. יונתן Says:

    25

  19. יונתן Says:

    אל תדאגו בעזרת השם מחר היה לינק ….. או שהמישחק של חיפה יגמר…..

  20. שחר Says:

    ברוך השם השגתי סיסמא אני מוריד את הפרק וזה יורד עוד דקה , אני יתחיל לעלאת לMU וזה יקח לי שעה

  21. שיר Says:

    הצלחתי להביא סיסמא 4932673302
    אני מוריד אבל הביטורונט עושה לי בעיות בזמן האחרון אז אולי יהיה לי בעיה

  22. יונתן Says:

    יואו זה מעלה לאט!!!!!!!!!!!!! סליחה כולם!!!! פשוט משהו נידפק בשרת שלהם

  23. שחר Says:

    http://www.megaupload.com/?d=5KBTVXU9

  24. יונתן Says:

    לא יכול להיות….. ב9 דקות?

  25. יונתן Says:

    זה פרק 122

  26. יונתן Says:

    עזבו אם הוא העלה כבר…..

  27. יונתן Says:

    מה ?????????????????סתם יצאתי מהעלאה שלי …. טוב לא משנה תעלה עוד פעם אתה…

  28. ליאור Says:

    נו באמת😦

  29. nemsisxz Says:

    מה קשה להבין במפציצים?
    בעקרונית האמרקאים רשמו BOMBERS כלומר מפציצים, שזה האנשים שמפציצים.
    מפציצים = שם תואר לאנשים מסוימים.

    בכל אופן ה"מפציצים" הם 2 אנשים שאמורים להפעיל את הפצצה המדוברת.

  30. משה Says:

    האמת יש לי מהירות אינטרנט 15 מגה,אז אני יכול לעלות ממש מהר,אבל הבעיה שאני צריך קודם להוריד חח

  31. שחר Says:

    הינה הפעם זה 123 במ100%
    http://www.megaupload.com/?d=5RDQVJ2F

  32. תודה כולם Says:

    תודה

  33. משה Says:

    אתם רוצים שאחרי שאני הוריד מ MG אנ יאעלה לעוד שרתים?
    אם כן,תגידו איזה.

  34. יובל Says:

    תודה

  35. מקס Says:

    אם אתם כבר מתרגמים את הסרט השלישי..
    תראו משהו שהמנהל של פורום וואן פיס באנימה איי אל אמר(והוא מבין..) לפניי כמה חודשים..

    "בסרט השלישי תצפה לאחר הארק של דראם איילנד (79-91). בסרט הרביעי, החמישי השישי והשביעי תצפה לאחר הארק של אראבאסטה (92-130). סרטים 8-9 הם עיבוד מחדש של הארק של דראם איילנד ואראבאסטה עם שינויים פה ושם. הסרט העשירי ישוחרר כנראה באפריל, ואותו תוכל לראות לאחר הארק של ת'רילר בארק (337-381). "

  36. מקס Says:

    ככה שאפשר לתרגם את כל הסרטים חוץ מהעשירי P:
    רק שזה לא יהיה כיף הכל רצוף אז אולי תעשו כל חודש נגיד סרט.. או משהו כזה

    • extrenerocket Says:

      החל מהסרט הרביעי, כל סרט שעה וחצי ואיזה 2000 שורות ~_~
      אולי נוציא כל 30 פרקים(+-) סרט, אם במקרה ונפרוש(חס וחלילה) אנחנו גם נוציא סרט כמתנת פרידה…

  37. מקס Says:

    אם בא לכם כמובן..
    מצטער שזה בהרבה הודעות😄

  38. nemsisxz Says:

    חחחח מובן, הכל יהיה ביחס להספק שלנו ולזמן.
    אני כבר רוצה להגיע ל126 האגדי!!! אבל אין לנו זמן!!

  39. מקס Says:

    עוד מעט חופש גדול, מקסימום תעשו עכשיו הפסקה, אל תילחצו סתם ואחריי זה תתרגמו בכיף…

  40. מקס Says:

    כיאילו אם כן אז הפסקה לא עכשיו עכשיו😄
    לפחות תסיימו את הסגאה P:

    מצטער על החפירות😄

  41. ליאור Says:

    חחח איזה רעיון הבאת להם חברה חס וחלילה הפסקה😦
    אני במתח מדהים פה!

  42. בון-צ'אן הגיבור Says:

    תודה

  43. gall Says:

    אבל למה אתם מדלגים על הפילרים גם אותם כיף ליראות וגם הם בכל זאת קשורים לסדרה אל תורידו אותם

  44. gall Says:

    זאת אומרת תתרגמו גם אותם כי כל הזמן שאתם מדלגים על הפילרים אני מחפש את הפרקים האלה מלא זמן ורק אז אני רואה אותם בבקשה אל תדלגו עליהם

    • gall Says:

      ואגב ארני משתדל ללחוץ על הפירסומות

    • צופה וואן פיס Says:

      לתרגם פילרים?! אני לא יודע מה איתך, אבל בתור בן אדם שצפה בכל 449 הפרקים שיצאו עד כה באנימה, לא רק שייקח להם שנים לחזור לעלילה הראשית (ואני לא צוחק, כי מספר הפילרים הוא עצום, בהתחשב בסאגות השונות). הפילרים הם נחמדים והכול, וכן תמיד כיף לראות את צוות כובעי הקש מחסל מישהו, עדיין…העלילה הראשית של האנימה, הרבה יותר מגניבה…במיוחד שאחרי סאגת אראבסטה, מגיעה סאגה מאוד מעניינת…ומגניבה בהחלט.

      אין פרק 126 הוא פרק חייתי (למרות שמאז תחילת הקרבות, אין שום רגע שקט באראבסטה).

      נ.ב- סתם שאלה, אני לא ממש גלשתי לפרקים קודמים, אתם גם תרגמתם את הפרקים, שאייס היה יחד עם לופי? או שהתחלתם את הסאגה אחרי כל הקטעים האלו?

  45. extrenerockete Says:

    אין לנו זמן לבזבז על פרקים לא קשורים, אני מודה שהם מצחיקים ונחמדים והכל(כמו כל פרק של וואן פיס!), אבל אנחנו מנסים להפסיק כמה שיותר פרקים עלילתיים, אם נגיע לעלילה המקורית(בספק שזה יקרה XD) אז נוציא את כל הפילרים בספיישל פילרים כזה…

  46. עוז Says:

    אחי רגע גם אתה וגם nemsis כתבתם פעו זה אומר שהפרק ישוחרר היום?

    • extrenerocket Says:

      XDDDDD ממש לא
      מה שכן, תירגמתי היום פרק אבל לאריאל יש מתכונת מחר, אז כנראה שהפרק ייצא מחר~

  47. יונתן Says:

    מתי עוברים לבלוג החדש?

    • extrenerocket Says:

      IDK, אני ואריאל סיכמנו עם מישהו על משהו בקשר לזה אבל הוא נעלם מאז(הבריז לנו P:)

  48. משה Says:

    באיזה מקצוע יש לך מתכונת?

  49. nemsisxz Says:

    מתמטיקה 005

    • שחר Says:

      גם לי , איך הולך?

      • extrenerocket Says:

        דיברתי עם גיבורנו אריאל, בואו נגיד ככה:
        תבחר בחקירה ולא בסדרות XD(זה גם החומר שאני לומד עכשיו, היתרון בזה הוא שאפשר לבדוק את עצמך ב100%)

        • משה Says:

          מסכן חח
          שנה הבאה אני הולך להיות,מסכן,אבל באמת מסכן😦
          השנה עשיתי 3 יחידות קיבלתי כל המבחנים 100
          אז דיברתי םע המורה והיא החליטה לעלות אותי ל4
          אז שנה הבאה(כיתה יב') אני אעשה גם את 003 וגם את 004 וגם את 005.

          ככל הנראה אני אוותר על אחד מהם,ואשלים אחרי בית ספר.

        • שחר Says:

          חוץ מזה הורידו לנו את רוב החומר על סדרות כלומר יש רק סדרה חשבונית וכול עוד אתה יודע שאתה יכול לעשות את התרגיל בסדרות עדיף לעשות אותו כי הוא יותר קצר מהתרגיל חקירה שבו אפשר ליפול בחלקים ממנו בלי לשם לב.
          הפחד זה אם אני יפול על תרגיל בגאומטריה אני לא יצליח לפתור

          בקיצר בהצלחה אחי!

  50. אלכס - Jango Says:

    תודה רבה ^^
    בהצלחה במתכונת (למרות שנראה לי שאיחרתי בזה XD)

  51. שיר Says:

    סתם שאלה
    מה זה מתכונת?

  52. יעקב Says:

    אני לא מצליח להוריד יש בעיה בmu ובפליי כסף מי פראייר

    • extrenerocket Says:

      עכשיו הוא כבר פועל~
      כשהוא אומר שהקובץ לא זמין זה אומר שMU עושים בדיקה לקובץ וזה ייקח מקסימום 10 דקות.

  53. יונתן Says:

    הפרק הבא היום?

  54. משה Says:

    לעע , יש להם מבחנים,וגם לי,לצערי😦
    עוד שבוע מתכונת בהיסטוריה :'((שזה אומר מעל 65 עמודים ללמוד בעל פה,וזה אחרי תימצות)

    • nemsisxz Says:

      איזה קטע גם יש לי בשבוע הבא ביום שלישי ואני גם צריך ללמוד איזה 65 עמודים…
      אבל אני מוציא את הפרק היום אין לי כוח להתחיל ללמוד מהיום..

  55. מקס Says:

    יש לי גם במתמטיקה ביום שני O:
    דאממ אני הולך למות..
    יש לי מפמ"ר ואני חייב לקבל ציון ממש טוב בישביל להתקבל ל5 יחידות..

  56. אושר Says:

    מתי פרק 124 יוצא?

  57. דניאל Says:

    היי אחי יש סיכוי תעשה טובה ותביא תפרק היום?

    • שחר Says:

      הגיע זמן ההתכונות והבגרויות אז היה להם קשה להוציא כמו פעם, גם אני מת לראות כבר את הפרק. אם הפרקים היו בדיבוב באנגלית עם תרגום באנגלית אולי הייתי חושב לראות כי כך זה ביפנית ואי אפשר להבין ועוד לקרוא את הכתוביות באנגלית מהר
      טירוף!

      • צופה וואן פיס Says:

        האמת שזה מאוד פשוט…הכתוביות באנגלית הן בשפה מאוד קלה להבנה. וכן יש אתר מתרגמים לאנגלית…יש שם את כל הפרקים עד עכשיו…

  58. יונתן Says:

    אחי ,אני לא רוצה להעליב או משהו אבל התגובה שלך היתה הכי סנובית ששמעתי מעולם
    כאילו מעניין לנו את הז*** שאתה רואה באנגלית ….בנוסף אם אתה באתר הזה אני משאר שאתה סתם מיתלהב שרוצה שיחשבו שהוא סוס באנגלית ורואה באנגלית ……..
    כאילו איך שאתה מדבר אני בטוח בכך! אם אתה רואה באנגלית אז למה אתה צופה בקבוצה הזאתי? ,כאילו אתה חושב שבאמת מישהוא מאמין שאתה רואה באנגלית ?

    • צופה וואן פיס Says:

      לא באתי בגישה סנובית. הנחתי שהבן אדם לא יודע שיש אתרים באנגלית לצפייה (כי הוא רשם שאם הפרקים היו בתרגום היה יותר נוח, יכול להיות שטעות שלי). לא באתי להעליב ולא זה…זכותך לחשוב ככה שיהיה…אני באתר הזה כי אני אולי בין האנשים שבאמת לוקח את וואן פיס בצורה ששונה מסדרת אנימצה יפנית/קומיקס יפני (כי כן, יש בזה הרבה יותר מאשר כסף, בדברים האלו)+כמו כל מעריץ של וואן פיס, אני בטוח שגם אתה לא היית רוצה שיהרסו את הסדרה בתרגום חובבני+נוסטלגיה בעברית…(כן מה אפשר לעשות, שאני לא בדיוק חוזר לסאגות קודמות בעלילה הכללית)

  59. יונתן Says:

    הוא רשם אם יש דיבוב באנגלית! … ואתה יודע "מעריצים" בימנו בישראל אין אוטקואים שמיסתובבים ברחובות וצועקים "וואן פיס" XDDDDDDD😛

  60. שיר Says:

    כן
    אני למשל די מתבייש בנארוטו ווואן פיס אז אני די שומר בסוד עד שאני שומע שמישהוא אוהב את זה ואני מדבר איתו על זה
    יש מצב הפרק יצא בשעה הקרובה כי יש לי מפמ"R בערבית ואין לי כח לילמוד אילו ופרק ממש יעזור לי עכשיו

  61. יונתן Says:

    כן גם אני……. כי עדיין אנשים לא מבינים מזה אנימה ומנגה הם חושבים שזה לילדים קטנים שבעצם יש אנשים זקנים שרואים את זה …..

  62. ?????? Says:

    מתי יתרגמו את כל הפרקים של וואן פיס???????!!!!!!!!חייבים לענות לי😄

כתיבת תגובה

