115! אוסופ וצופר VS מיס מריקריסמס ומר.4.

by

כאן איתן, אני ואריאל היינו עסוקים אתמול אז אני אעדכן עכשיו יותר נורמאלי…

עוד פרק הובא על ידינו, הפעם המשקל קצת גבוה(258 מגה) אך זה חד פעמי…

הפרק ממשיך את הקרב של אוסופ וצ'ופר, ובהמשך הפרק הקרב בין סאנג'י למר.2 מתחיל.

בנתיים ויוי מנסה להגיע לארמון ולגרום למלחמה להפסק.

תהנו, אריאל עבד קשה על המתקפות שיש, מגיע לו קרדיט עצום(אך כמובן גם לי על הפונטים XD)

FF MU _    (לינק פתוח )FF

קרדיט לעוז על הלינק לMU~!

בכל מקרה, לאלה שלא יודעים, מהפרק הבא, פתיח חדש שאריאל עבד עליו והוא כבר מוכן!(מבטיח שיצא פיצוץ🙂 )

נ.ב

סוף סוף עדכנו את שעון הקיץ ^^

103 תגובות to “115! אוסופ וצופר VS מיס מריקריסמס ומר.4.”

  1. ME Says:

    ראשון

  2. רובי Says:

    תודה אחי

  3. ME Says:

    תודה!!!!!!מחכה שעות

  4. רובי Says:

    עוז אתה מעלה ?

  5. עוז Says:

    כן
    אני מעלה ותודה אוהב את הקבוצה

  6. מקס Says:

    אוו זה ממשיך עליהם D:
    תודה תודה תודההה

  7. שניר Says:

    תודה רבה אחי.
    כל הכבוד!

  8. יונתן Says:

    לדעתי הרעיון של מקס שתחכו את הזמן ותביאו כמה פרקים הוא טוב!
    מי בעד מי נגד?

  9. עוז Says:

    נגד

  10. ישראל Says:

    אחי לא נורא כמה זה שוקל כל עודאתה מעלה פרקים
    נ.ב.
    אל תביהו לערוץ הילדים למה הם יצנזרו את זה
    ויפסיקו את זה אחרי 120 פרקים

  11. שיר Says:

    תודה

  12. יונתן Says:

    הופההההההההה

  13. לירן Says:

    יוואוו נדיר איזה מהירות!!! תמשיך כך ואין מה לפחד!?@?!

  14. עוז Says:

    http://www.megaupload.com/?d=CDDRE8PL

  15. Rambo Says:

    תודה רבה אריאל מוריד!!

  16. Rambo Says:

    תודה רבה אריאל מוריד!!!!

  17. יונתן Says:

    מתי הפרק הבא ?

  18. עדי Says:

    אני בת =] תודה אתם מעולים ♥

  19. עוז Says:

    מתי ישתחרר הפרק הבא
    ?

  20. יונתן Says:

    אריאל תפוס את הגל !!!! עדי הוא אחלה בחור שווה לך

  21. יונתן Says:

    אריאל ובקש את האייסי שלה …😄
    ואיתן הבנתי את הרמז שלך עדי גם איתן כוסון

  22. עדי Says:

    חחחחחחח אני חושבת שהוא התכוון להגיד לי שאריאל הוא אחלה בחור😄

  23. ליאור Says:

    חח אז את הבת היחידה שצופה פה?????

  24. יונתן Says:

    ליאור אל תידאג נשדך לך גם משהי

  25. יונתן Says:

    עדי את מבוקשת פו בקרב הבנים…..מזל שיש לי חברה

  26. עדי Says:

    חח איזה שרוטים אתם😉 מעניין למה אני הבת היחידה שצופה פה..

  27. עדי Says:

    דרך איזה פורום.. לא זוכרת איזה😄

    הם בטח הבריחו את כולן כמו שהם מנסים להבריח אותי חחח XDD

  28. extrenerocket Says:

    תפסיקו להספים בנושא😄
    תמצאו פינה או משהו LOL

  29. יונתן Says:

    חחחחחחחחחח אני יספים כמה שבא לי ….אין פה חוקים זה לא פורום

  30. nemsisxz Says:

    במקרה יש פה אפשרות לבאנים, אז אתה יכול להגיד שיש חוקים…
    רק שאנחנו לא אוכפים אותם, כי אנחנו מאמינם שאין טעם, ושכל אחד יעשה ת'חשבון אצלו בראש אם להספים או לא ם.ם

  31. יונתן Says:

    סליחה בכל זאת אם אתם רוצים חוקים חוקים ולא סתם לתת באנים אז תעשו עמוד חוקים

  32. nemsisxz Says:

    פספסת את הנקודה, אנחנו סומכים עליכם…

  33. שיר Says:

    סוף סוף שידרגתם לשעון קיץ
    ד"א עכשיו(אחרי שנגמר החופש) מה יהיה הקצב

  34. extrenerocket Says:

    כמו שהוא היה לפני החופש😄

  35. שיר Says:

    אני פשוט לא זוכר

  36. extrenerocket Says:

    2-3 פרקים בשבוע

  37. עוז Says:

    אחי יש מצב הפרק יוצא היום??

  38. מקס Says:

    לא.. הוא אמר שהפרק ביום שישי..
    בחיאת, עכשיו חזרו לבית ספר.. תנו להם קצת חופש O.O

  39. יונתן Says:

    יואו גם לי לא

  40. שחר Says:

    הם נתנו בראש החופש הזה מגיע להם להאט (אפילו שאני רוצה כמה שיותר מהר חחח)
    וזה לא שאתם נותנים בראש לפני חח

  41. עוז Says:

    אחי אתה לא הסנגור ראיתי שהם כתבו ביום שישי אבל אני רציתי לדעת אמ אפשר לשחרר את זה היום למה הם די מהירים אז אחי עשה טובה על תענה בימקומם

  42. nemsisxz Says:

    תשמעו המצב קשה מבחינת לימודים יש לי המון מתכונות ובגרויות…
    אל תצפו ליותר מ2 פרקים בשבוע (וזה גם במקרה ויהיה לי הרבה זמן פנוי)
    שתבינו פרק אחד שורף לי את כל היום, במידה ואני חוזר ב3:15 מהבצפר יקח לי בעבודה רצופה 7 שעות להוציא אותו כלומר כל היום נשרף….
    נדיר שיש לי ימים כאלה..

  43. עוז Says:

    באיזה שעה?

    • xxasherxx Says:

      תיראה כמה אנימות טובות יש:
      naruto shippuden , Bleach , one piece , Fairy Tail , Fullmetal Alchemist: Brotherhood
      Kampfer, Katekyo Hitman Reborn ,Soul Eater ,Durarara

      אני רואה/ראיתי את כל האנימות האלה תבחר בכמה ותהנה.

  44. יונתן Says:

    עוז אחי .דיי!! באמת יש להם בגרויות ומתכונת ואם בגלל פרק אחד שהם יעבדו אליו הם יקבלו ציון לא טוב אז הם יפסיקו לתמיד !!! אז עדיף שיוציאו פרק בשבוע מאשר שהם לא יתרגמו בכלל ויקבלו ציונים לא טובים בבגרויות
    מבין ?
    באמת פרק בשבוע מספיק …..בהצלחה בבגרויות
    ד"א
    יש עוד מלא אנימות אחרות!!! כאילו וואן פיס זו לא האנימה היחידה והכי טובה …
    ייש עוד מלא
    כך: http://www.kateam.org/index.php?p=bittorent
    תראה מיפה מחברת המוות ואז תדבר איתי אל אנימות טובות

  45. galleyla Says:

    חבריי הפירות!
    חכו בסבלנות לפרקים יא נקניקים,מה הלחץ…
    אולי זה בגלל שכבר ראיתי את הסדרה חח

    עדי,בת כמה?

  46. יונתן Says:

    פדופיל!!! לא לענות!!

  47. עוז Says:

    מיותר

  48. יונתן Says:

    אריאל אני לא מחזיר לו ….אבל מגיעה לו באן

  49. עוז Says:

    תן באן וגם תחזיר אויו אוי אתה והעהרות המפגרת שלך יאלה לכול דבר שאני עושה יש לך משהו להגיד וגם נו אני יודע שאתה מת להחזיר אז יאללה אמ אתה חושב שזה כולכך משנה לי אז אתה על ה*** שלי חיחיחי ואריאל או איתן אני מקש כמו שאתם מצנזרים או מסירים או כותבים על הודאות שלי דברים אתם גם יכולים למחוק דברים של ילדים אחרים למה ראיתי שביקשתם והמשיכו ולא עשיתם שום דבר

  50. עוז Says:

    ואמ אתם חושבים לא [הצופים] להביא באן תנו באן לא משנה לי

  51. יונתן Says:

    נו באמת .אתה חושב שאני ילד קטן כמוך שיקלל? אחי תמשיך לקלל כמה שתירצה אבל זה לא מוזיז לי …. אני לא ילד קטן שיקלל ….

  52. עוז Says:

    ייאללה די אחי חאלס

  53. יונתן Says:

    סבבה מה שתירצה … אני לא מגיב לך אתה לא מגיב לי .זהו ניגמר הדיון

  54. עדי Says:

    למי ששאל אני בת 15 וחצי =]
    ובאיזה שעה יצא הפרק?

  55. יונתן Says:

    רובי אחי . איפה אתה!?

  56. nemsisxz Says:

    מקווים שהיום, פשוט זה פרק מאוד קשה ם.ם
    אתם תבינו שתראו…

  57. ME Says:

    מתי הפרק מוכן

  58. עוז Says:

    <<??

  59. ליאור Says:

    חברה די בלי לריב פה.. ובלי ללחוץ עליהם מתי שיצא אז יצא יש להם חיים באמת שזה עבודה קשה מאד אני ראיתי כמה במיוחד החלק של אריאל
    ומה קורה עדי😉

  60. xxasherxx Says:

    ליאור, מסכים איתך.

    אגב עדי את מבוקשת פה…😄

  61. יונתן Says:

    אני התחלתי אם זה !!!! גנב קרדיטים ולאריאל עדי שלך או של ליאור ? XDDDD

  62. עדי Says:

    חחח בפעם האחרונה שבדקתי לא הייתי שייכת לאף אחד ^^

  63. יונתן Says:

    חחחח צוחקים…

  64. עדי Says:

    אני יודעת😉 חחחח

  65. extrenerocket Says:

    כמו שאריאל אמר זה פרק קשה מאוד בשבילו, יש יותר מ70 מתקפות לדתעי P:

  66. יונתן Says:

    יואווווווווו תגיד לו שישים את הטייפסטינגים של המתקפות במועדפים באגסיב וככה זה היה הרבה יותר מהר..

  67. עוז Says:

    רגע מתי זה יצא?

  68. שניר Says:

    אז לא צריך מתקפות חח..

  69. יונתן Says:

    למה ?!! זה כל הכיף וגם תנצל את זה מה ישתגעתה !? הטייפסטינג של אריאל אחד מהכי טובים בארץ !!!
    אני חושב שאם יש מישהו כמו אריאל שאחראי על המתקפות חייב שהיה מתקפות !

  70. עדי Says:

    צודק =] 3>

  71. עוז Says:

    נווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו מתי אתם משחררים?

  72. ME Says:

    אני מחכה שעות

  73. ליאור Says:

    אני מעדיף שהפרקים יצאו יותר מהר מאשר מתקפות
    נראה לי בגלל המתקפות הם תכף פורשים פה חח לא נספיק לראות את כל
    הפרקים!

  74. Jango- אלכס Says:

    תודה רבה על הפרק [ =

  75. מקס Says:

    חלאס לשגע אותם.. פאקינג 90 תגובות.. תנו להם קצת שקט..
    ואיתן ואריאל, בהצלחה בכל המבחנים והבגרויות שיהיו לכם, אל תיתנו לזה להפריע לכם.. בזמנכם הפנוי D:

  76. nemsisxz Says:

    סיימתי בכללי את הפרק, אין לכם מושג מה היה…
    אבל יש לי המון פאקים עם הפתיח החדש לצערי…
    לא יודע אם יצא היום.

  77. עדי Says:

    לא נורא, תודה בכל מקרה =]

  78. nemsisxz Says:

    טוב נשברתי.
    יותר מידי תקלות…
    תקבלו ת'פרק מתישהו מחר אם יש לנו מזל.

  79. nemsisxz Says:

    או שלא הסתדרו כמה דברים והתחלתי לקודד 3 שעות מעכשיו אם אני לא אצא או אלך…

  80. nemsisxz Says:

    כנראה מחר בבוקר

  81. ליאור Says:

    אוקיי לא נורא אחי חפיף זה בטח בלאגן..

  82. רובי Says:

    יאאלה מחר נקום באחד בצוהריים והיה פרק מוכן תגידו תודה ולילה טוב

  83. רובי Says:

    עכשיו יש 100 תגובות אני יודע שזה ספאם סתם אני רוצה שהיה 100 תגובות

  84. nemsisxz Says:

    52 more min

כתיבת תגובה

