פרק 111! התאוצה הפלאית!

by

ערב טוב לכולם, לאחר הפרק הקודם שהיה מותח ביותר אנו מביאים לכם את הפרק הבא! D:

חג שמח לכולם~! ^^

בנתיים השרתים הם FF וRS(מוגבל בהורדות)

תהנו!

(לינק פתוח של) FF FF RS MU

תודה לעוז על המירור של MU

36 תגובות to “פרק 111! התאוצה הפלאית!”

  1. עוז Says:

    ראשון ישש חח אני גם 5 אחרי שאני יראה אני כבר יעלה תוך 40-35 דקות אני יביא אתה העלה הrs לא פועל

  2. salomon Says:

    בדיוק עכשיו לקחתי סיסמא

  3. עדי Says:

    תודה =]
    תמשיכו להיות מעולים ♥

  4. extrenerocket Says:

    הוספתי את הלינק לRS~

  5. עוז Says:

    יווווווווווו פרק חייה מחקה לפרק הבא התחלתי להעלות לMu

  6. עוז Says:

    אגב מתי 112 ישוחרר?

  7. extrenerocket Says:

    ביום שלישי ככל הנראה.

  8. עוז Says:

    לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אני מת מימתח

  9. extrenerocket Says:

    מתח זה טוב, ככה אתה נהנה יותר כשאתה צופה בפרק D:

  10. Jango- אלכס Says:

    תודה רבה !

  11. יונתן Says:

    כרגיל תרגום מעולה !

  12. יונתן Says:

    עוז,אמרתה שאתה יודע אנגלית ורוצה להיצתרף לקבוצה…..אז למה אתה לא רואה באנגלית?

  13. extrenerocket Says:

    למה אתה גורם לאנשים לעזוב את הצפייה בעברית? :ארג:
    שיעשה מה שבא לו😄

  14. DarkLeaf Says:

    תודה לכם וחג שמח

  15. יונתן Says:

    חחחחח סליחה איתן

  16. עוז Says:

    צודק רעיון נחמד אבל זה סתם יערוס את הפרק כי אחר כך גם ליראות בעיברית בישביל אח שלי זה מסריח לא ידע אבל רעיון לא ררע אני ישקול

  17. עוז Says:

    העלאה שלי http://www.megaupload.com/?d=YN8YGJ6G

  18. בון-צ'אן הגיבור Says:

    תודה

  19. יוני Says:

    תודה עוז nemsis תוסיף לשרתים יש מגהאפלוד

  20. galleyla Says:

    הוספתי את המירור של עוז,
    אנ מתחיל עכשיו להוריד,אחרי זה אדאג להעלות לכל השרתים כמו שאני עושה תמיד…

  21. יונתן Says:

    פרק 112 ביום שלישי?
    מתי נגמרת הסאגה ?

  22. nemsisxz Says:

    סאגה נגמרת ב126 או 128+-

  23. extrenerocket Says:

    130 ^

  24. יונתן Says:

    יופי תודה
    {הקבוצה האהובה אליי}

  25. שחר Says:

    תודההההההה

  26. חיים Says:

    תודה קבה איזו מהירות

  27. extrenerocket Says:

    יש שינוי קל בתוכנית ><
    פרק 112 ייצא רק ביום רביעי ><
    אבל פרק 113 ייצא ביום שישי D:

  28. nemsisxz Says:

    המתרגם הוא ממזר! המתרגם הוא ממזר! המתרגם הוא ממזר!(בלחן כזה של שירי שכונה)
    😄

  29. יונתן Says:

    ?

  30. יונתן Says:

    תגיד אריאל אתה יודע איך מוקודדים קובץ בפורמט mkv?

  31. nemsisxz Says:

    ממממ זה תלוי.
    תלוי באיזה תוכנה משתמשים, למשל

    בMEGUI יש אפשרות לקודד בפורמט MKV והאמת שזה האופציה המועדפת (או MKV או MP4)

    ובVD אין ממש אפשרות, מה שכן אפשר פשוט לאחר לחיצת F7 בשמירה, ושאתה קובע את השם במקום לשמור את הקובץ כ XXX.AVI לשמור אותו כ XXX.MKV
    אבל אני לא יודע אם זה יעיל, או עובד…

  32. יונתן Says:

    ניסיתי לא עובד……אבל אני ינסה לקודד בתוכנה שאמרתה …..
    תודה!

כתיבת תגובה

