וואן פיס 109! הבריחה הגדולה!

by

שלום צופינו, הקצב המהיר לא עוצר, והנה עוד פרק מגיע אליכם.

עוד פרק שתורגם ע"י איתן, שעבד עליו כל הבוקר, ונעשה ע"י אנוכי, מפורסם.

שוב לצערי השרת המועדף עלי להעלאה הוא FF. אז או שתורידו עכשיו, או שתחכו לשרת הבא.

קרדיט לאיתן שהעלה לRS ^^

קרדיט לאשר שהעלה לMF

קרדיט לגל שהעלה לHF

FF RS MU MF HF

ולמי שמחפש עוד שרתים, חברי הטוב גל העלה ל7 שרתים שונים , ונתן לנו את הלינקים בדרך מתוחכמת.

כנסו לאתר הזה :

http://www.yellowpipe.com/yis/tools/encrypter/index.php

לאחר מכן, העתיקו והדביקו במשבצת הלבנה  את מה שרשום בTXT הבא:

http://www.zomgupload.com/yslcyt3n0e8h.html

ולבחור ב BASE 64 DECODE וללחוץ OK.

אז אתם תראו את הלינקים.

59 תגובות to “וואן פיס 109! הבריחה הגדולה!”

  1. Jango- אלכס Says:

    תודה רבה, ראשון😄
    וואן פיס

  2. תום Says:

    תודה רבה מוריד (שני)

  3. Garp Says:

    אני..

  4. xxasherxx Says:

    אני, פאק!! איזה מהירות!!

  5. יונתן Says:

    אני החמישי יששששש
    תודה!

  6. עוז Says:

    נווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו אני רוצה קבר להעלות שלחו לי תפרק מהר אני יעלה אותו לשרת שיהיה נוח לכולם שלחו וכול מי שלא הוריד שיגיד לי איזה שרת נוח לו
    =]

  7. extrenerocket Says:

    העלתי לRS ^^
    תירגמתי אותו כל הבוקר :ארג:

  8. יונתן Says:

    לאריאל
    שלום אני לא רוצה להיתקבל לקבוצה שלכם{כי אתם לא רוצים} אבל אם אפשר בבקשה את המדריך קידוד שלך? כי אני רוצה ללמודקידוד יותר מיקצועי…..
    ועוד משהו למה אתה תמיד אומר דברים אל קידוד ואני משאר שהרבה לא יודעים מזה לתזמן וזה יותר קשה מיקידוד! לפחות לדעתי
    טוב מקווה שתענה לי אל השאלה

  9. extrenerocket Says:

    לתזמן זה קשה אני יודע, לוקח שלוש שעות לפעמים לתזמן P:
    תאמין לי אני יודע…
    אבל לקודד פשוט לוקח זמן של למידה ונסיון אחרי זה נעשה לקל, לאריאל אין מדריך ספצפי…

  10. xxasherxx Says:

    אני התחלתי ללמוד לתזמן לא מזמן, וזה באמת קשה, יש לך אולי גם מדריך לתזמון?

  11. nemsisxz Says:

    עזוב שאין מדריך, כל המקצוע של פאנסאב (תרגום אנימות) נעשה על המון תוכנות המון שטויות וכבערך 0 מדריכים לכל אחד. (יש מדריכים אבל לא יותר מידי)
    לקודד כמו שצריך לקודד את הפרקים שלנו, צריך המון ניסיון, זמן, מחשב חזק, וגם אינטרנט חזק.
    התפקיד הזה לא פתוח להצעות, כי אני מקודד.

    אני מסיים את הפרק ואז מקודד, כלומר שגם אם מישהו אחר יקודד זה לא ישנה כי זה יקח אותו זמן. (וקידוד הוא תהליך במחשב שהמחשב מבצע, אנחנו רק מגדירים לו כמה דברים והוא עושה את העבודה, ככה שזה גם לא ממש מאמץ)

    • יונתן Says:

      בסדר אני יודע שזה קשה אבל חצי מהעבודה של לקודד זה לחכות!
      ולתזמן זה הרבה יותר קשה אז למה מדברים רק אל קידוד כל הזמן ?

      נ.ב:אני יודע מזה פאנסאב!

  12. שחר Says:

    תודה !!
    סופסוף לRS!!! אני יכול להוריד על פול מהירות יש לי פרימיום חחח

  13. extrenerocket Says:

    כמו שאמרתי קודם, לתזמן יותר קשה מבחינה נפשית(זאת אומרת מהבחינה של עבודה) אבל קידוד יותר קשה מבחינת ניסיון.

  14. יונתן Says:

    טוב סבבה …….. תודה רבה לכם…..
    ואיאל מאיפה אתה למדתה לקודד ?סתם מהראש פיתאום?

  15. רובי Says:

    גדול אחי מוריד הייתי בבית חולים חזרתי ויש פרק תודה לא ידעתי שאתם מוציאים היום באמת גדולים

  16. רובי Says:

    דרך אגב תזמון זה שאתם שמים את הכתוביות בזמן שהם מדברים נכון(סתם לידע כללי)

  17. יונתן Says:

    כן עושים את זה אם תוכנה {אגסיב}

  18. רובי Says:

    איזה פרק תותח.יונתן יש דרך שנוכל לדבר בפרטי אני לא יודע איך להסיג את קומה וכל השאר(מצחיק אני הבאתי לך את המשחק ואתה הולך לעזור לי חחחח).

  19. extrenerocket Says:

    חברים, אני שמח להודות שעברנו את ה1000 צפיות ביום D;

  20. רובי Says:

    שמח בשבילכם חחח

  21. יונתן Says:

    לרובי: אייסיי 634293187

  22. רובי Says:

    תודה גבר תאשר אותי אני שולח לך

  23. רובי Says:

    דרך אגב מתי הפרק הבא ישוחרר?

  24. xxasherxx Says:

    אני מעלה עכשו את הפרק ל MF, מחר אני יפרסם את הלינק.

  25. בון-צ'אן הגיבור Says:

    שוב תודה על המהירות

  26. יונתן Says:

    ובי אחי סליחה שהיתנתקתי אחי………………{אחי הקטן ניתק את האניטרנט}
    בקציר תחבר יום חמישי אני ילמד אותך לתזמן ואז לקודד

  27. יונתן Says:

    ^רובי אחי

  28. רובי ממחשב אחר XD Says:

    בסדר יונתן דרך אגב ירד לי מה שאמרתה לי להוריד אחי ירד לי

  29. galleyla Says:

    אריאל חסר לך שאתה לא מוסיף את המירורים הפעם:
    ******צונזר ונוסף******

    תעתיק את כל הג'יבריש הזה,
    כנס לכאן:
    http://www.yellowpipe.com/yis/tools/encrypter/index.php
    תכניס אותו בתיבה למטה,
    תבחר באפשרות base 64 decode
    ואז תראה את כל הלינקים…

    סליחה על התסבוך,זה הפתרון היחידי שאני יכול לחשוב עליו עכשיו…

    • nemsisxz Says:

      גל אולי אני אתן לך הרשאה ותכניס בעצמך וזהו אני שונא להתעסק עם לינקים חחח

    • extrenerocket Says:

      אריאל, הבנתי איך לעשות את זה P:
      אבל שמע, תעלה לשרתים יותר נורמאלים, כל השרתים שהעלת עליהם הם בעלי מהירות נמוכה ותדירות נמוכה P:
      הוספתי את HF אבל…

  30. עוז Says:

    מעלה עוד שעתים אני יביא אותו

  31. עוז Says:

    סיסמא 123456
    http://d01.megashares.com/?d01=xoixTSE

  32. xxasherxx Says:

    הלינק לפרק. http://www.mediafire.com/?oeqnymmzdgk

  33. extrenerocket Says:

    גללה, תן למען השם לינקים לשרתים נורמאלים O_O

    נ.ב

    1102 צפיות!!!!!!
    HELL YEA!

  34. יונתן Says:

    רובי היתחבר עכשו לאייסיי {השעה 10}

  35. יונתן Says:

    שינוי בתוכנית
    נדבר במסנגר:

    joni123123@walla.com

  36. רובי Says:

    יונתן מדבר אם עצמך הרגע קמתי

  37. רובי Says:

    מתי יוצא הפרק?

  38. extrenerocket Says:

    כשהוא ייצא😄
    נראה, ככל הנראה מחר P:

  39. שיר Says:

    פרק טוב

  40. חיים Says:

    תודה רבה

  41. יונתן Says:

    רובי תיתחבר לאייסיי!!!!!!!!!!!! אתה רוצה ללמוד לתזמן או לא

  42. רובי Says:

    בואנה nemsisxz אני מעריך אותך אחי למדתי לתזמן בואנה אתה תותח זה לוקח שעות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  43. nemsisxz Says:

    תגידו אנשים אתם מכינים את עצמכם מנטלית ל110 שיוצא —היום—– ?!

  44. שניר Says:

    מה עוד יש להגיד?
    אתם א-ל-ו-פ-י-ם!!
    תודה רבה

  45. רובי Says:

    אחי היום או יוצא?
    נשבע שאתם גדולים ביותר.
    היום הולך להיות אחד הפרקים אני לא מגלה שלא תצנזרו לי😄

  46. nemsisxz Says:

    ואחרי היום יש הפסקה קצרה עד ליום ראשון/שני, מה לעשות נגמרו לי הפרקים
    וצריך לעשות נקיונות פסח.

    מצטערים🙂

  47. ME Says:

    מתי יוצא הפרק היום??????

  48. nemsisxz Says:

    אנשים לא כאן, תפסיקו עם הדיבור על תזמונים תרגומים וכו.
    מעכשיו והלאה דיבורים רק הפרק עצמו.

כתיבת תגובה

