וואן פיס פרק 107! פרויקט אוטופיה מתחיל!

by

ערב טוב, היום אנחנו מוציאים את פרק 107(אני מעדכן שוב כי אריאל הלך…)

בכל מקרה, אחלה פרק, קצת מרגש, פרויקט אוטופיה מתחיל!

תודה לגארפ על הלינק לMU! ותודה לאשר על הלינק ל MF!

FF MU MF

תהנו~!

58 תגובות to “וואן פיס פרק 107! פרויקט אוטופיה מתחיל!”

  1. אופיר Says:

    תודה אחי …

  2. שיר Says:

    תודה מוריד

  3. אור Says:

    תודה על הפרק, כפרה.

  4. nemsisxz Says:

    קצת פחות אקשן הפרק, אבל התקדמות בעלילה.

  5. xxasherxx Says:

    תודה רבה,מוריד.

  6. יונתן Says:

    אי אפשר להוריד

  7. Jango- אלכס Says:

    תודה, מחכה לשרת אחר
    וואן פיס

  8. יונתן Says:

    למישהוא יש סיסמא?

  9. יונתן Says:

    תקשיבו
    http://www.flypass.info/
    תשלחו להם את הלינק כל שעה עגולה הם שולחים את זה פתוח
    לי זה עבדדדדד

  10. nemsisxz Says:

    עליי, אני יעלה לMULTI UPLOAD הזה…

  11. יונתן Says:

    בקום לשלם לפילפל תשתמשו באתר שנתתי זה עובדד 

  12. שחר Says:

    קודם כול תודה על ההשקעה
    ושתיים אני לא מבין למה לעזזל אתם ממשיכים לעלאת לFF תפסיקו, תשימו אותו אחרי שאתם נותנים קישורים נורמלים, בשרת הזה אי אפשר להוריד@!!!! אי אפשר!!! אתם מכניסים ורק אחרי יומיים אפשר להוריד רק אחרי שאתם מעלאים לשרת אחר

  13. nemsisxz Says:

    טוב אני משאיר, למי שיש כוח לחכות עוד שעתיים זה יסיים.

  14. יונתן Says:

    סיסמא מהררררררר
    136802716

  15. nemsisxz Says:

    ולשחר, FF זה שרת מעולה לאלו שרוצים להוריד ממש מהר.

    בכללי, אני מעלה אליו פרקים תוך 30 דקות במקום שעתיים.
    המהירות הורדה בו מקסימלית, והוא פתוח כחצי שעה~ שעה לאחר העלאה.
    ולאלו שמתחילים מ87 למשל, כבר קונים סיסמא ומורידים את כל הסדרה באיזה שעה וגומרים את הסיפור…

    • רובי Says:

      צודק אחי לי יש סיסמא קבועה שקל ליום אני מוריד משם מלא אבל מלא משחקים לWII ול-PS2 והכל וזה פצצה תעשו גם ובאמת מי שרוצה GURP מעלה לMU ותורידו(לא שאני בא בתלונות לאלו שלא רוצים לעשות)קיצר מוריד את הפרק אתם גדולים אחי תמשיכו ככה

  16. לירן Says:

    יש תודה.

  17. nemsisxz Says:

    נתקעה לי העלאה לMULTI שמישהו אחר יעלה בבקשה🙂

  18. יונתן Says:

    אני🙂

  19. יונתן Says:

    עוד 4 שעות היה מוכן לכל השרתים
    אפשר להעלות לכם תמיד?

  20. רובי Says:

    צונזר~

  21. רובי Says:

    צונזר~

  22. יונתן Says:

    למה להרוס
    גילתה הכל

  23. רובי Says:

    לא גיליתי כלום רק אמרתי מתי לא מי מה איך כמה למה אאאא צינזרתה לי זה נחשב להרוס אם כן לא ידעתי אז סליחה

  24. extrenerocket Says:

    אני מבקש לא לספלייר P:

  25. רובי Says:

    איתן מתי יוצא הפרק הבא אחי?

  26. nemsisxz Says:

    חחחחחחח הוצאנו את הפרק היום ואתה כבר רוצה את הבא?
    בע"ה מחר D:

    • רובי Says:

      אחלה פרק ובאמת שאתם מוציאים פרקים במהירות קטלנית.
      סתם אני שואל כי אני מתאפק לא לראות באנגלית כי זאת באמת אנימה אחת היפות שיש ובפרקים האלה במיוחד אז אני במתח.

  27. שחר Says:

    מהפרק הבא אני יקח גם יוזמה לעלאת לMU או MF

  28. nemsisxz Says:

    תודה, אגב עדיף MF כי לMU יש את גארפ ואת הMULTIUPLOAD.

  29. xxasherxx Says:

    מצטער שלא העלתי בפרקים האחרונים לא היה לי זמן, כי אני עובד עכשו עוד כמה זמן
    אני יפרסם לינק ל MF.

    אגב, שחר אני חושב שאני ימשיך לעלות ל MF כי יש לי שם חשבון פרימיום, אבל אם אתה באמת רוצה לעלות לשם אז תעלה זה יחסוך לי זמן.

  30. יונתן Says:

    חדשות גרועותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
    הלכתי לישון ושמתי את הלאה בלילה והאח הקט שלי יצא מזה

    סליחה

  31. לירן Says:

    WOW איזה פרק חזקקקקקקקקקקקקק אתה חיבים להמשיך

  32. extrenerocket Says:

    נוסף לינק לMU
    תודה לגארפ ^^

  33. xxasherxx Says:

    סליחה שזה באיחור נרדמתי, הלינק לפרק ~ http://www.mediafire.com/?mn4iqmuq2nj

  34. תום Says:

    תודה פרק יפה

  35. שיר Says:

    ראיתי את הפרק פרק טוב
    עד מתי אתם מתכוונים להמשיך להוציא?

  36. extrenerocket Says:

    עד שנוכל😄
    מה שבטוח, מינימום עד פרק 130(במקרה ההכי גרוע)

  37. ME Says:

    תודה על הפרק ויש מצב לצפיה ישירה

  38. ME Says:

    ֶ התכונתי לשאול למעלה

  39. nemsisxz Says:

    נראה לי ש בMU יש אפשרות לצפייה ישירה דרך MEGA VIDEO תבדוק…
    למרות שאני לא ממליץ זה חרא איכות.

  40. nemsisxz Says:

    הודעה נחמדה לכל הצופים, מעכשיו יש טיימר של 3 וחצי שעות, במידה ולא יהיו תקלות עוד 3 וחצי שעות הפרק ישוחרר.
    (בFF כנראה, ואז יקח קצת זמן עד שהוא יגיע לMU ולMF אז כדאי לכם להוריד אותו שהוא טרי, אחלה פרק .)

  41. רובי Says:

    באמת שאתם תותחים אחי תודה רבה לך דרך אגב מי מתרגם את הפרק?(סתם שאלה כללית)

  42. אור Says:

    התחלתי לראות באנגלית, דווקא די מובן.

  43. nemsisxz Says:

    חחחחח עצוב שאתה לא יודע, זה הוא לא אחר מאיתן EXTREME ROCKET המתרגם האחד והיחיד שלנו!

  44. רובי Says:

    אחלה אז מה שאני לא יודע עכשיו אני כן יודע ואור איזה פרק אתה?

  45. רובי Says:

    נמסיס מתי הפרק יוצא בשש וחצי ככה?

  46. nemsisxz Says:

    עוד בערך חצי שעה.

  47. רובי Says:

    זה פרק אם אקשן? ראיתי 16 דקות באנגלית

  48. nemsisxz Says:

    זה פרק נחמד האקשן הקטלני מתחיל ב109~110.

  49. רובי Says:

    סבבה אחי מתי הפרק יוצא רק?

  50. בון-צ'אן הגיבור Says:

    תודהההההההההה

  51. galleyla Says:

    מתנצל על כל התגובות שאני הולך לפרסם כאן עכשיו,
    פשוט המערכת לא נותנת לפרסם הרבה לינקים בתגובה…:/

    http://rapidshare.com/files/367145940/OPHB_OP_Ep.107_T-War.co.il_-_OPHB_.avi.html

    http://www.megaupload.com/?d=042RV484

  52. galleyla Says:

    http://www.easy-share.com/1909624518/OPHB_OP_Ep.107_T-War.co.il%20-%20OPHB_.avi

    http://depositfiles.com/en/files/qat8mpjdb

    http://www.filefactory.com/file/b0cf338/n/OPHB_OP_Ep.107_T-War.co.il_-_OPHB_.avi

    http://www.badongo.com/vid/1527414/1

כתיבת תגובה

