וואן פיס פרק 105! העיר ריינביס! האקשן מגיע…

by

שלום לכל צופי הוואן פיס בעברית שלנו!

אני מצטער על האיחור האופנתי, לאיתן היה שבוע עמוס והוא סיים לתרגם רק ביום רביעי.

בכל אופן וואן פיס פרק 105 בעברית, הגעתם של כובעי הקש לעיר ריינביס ומפגשם עם האויבים.

בקרוב אנשים יבואו פרקים של אקשן, אל תאבדו תקווה =)

FF MF MU

אגב…. וואן פיס!

תהנו~!

קרדיט לגארפ על הלינק לMU

קרדיט ל xxxasherxxx על הלינק לMF

40 תגובות to “וואן פיס פרק 105! העיר ריינביס! האקשן מגיע…”

  1. extrenerocket Says:

    חח היה לי כל יום השבוע הזה מבחן/בוחן חוץ מביום חמישי P:
    יאללה, רק עוד מבחן בביולוגיה ואז פסח😄
    בכל מקרה, אחלה עידכון, מוריד~

  2. אור Says:

    מהי הרשימה השחורה?

    • nemsisxz Says:

      הרשימה השחורה היא לא רשימת באן, אני מכניס אותכם לתוכה ואז כל תגובה שתרשמו, תצטרך לעבור אישור ע"י אנוכי.

  3. xxasherxx Says:

    תודה רבה על הפרק.

    אני יעלה ל MF .

  4. רובי Says:

    אחלה פרק עכשיו מתחיל הקרבות של קרוקודיל ולופי

  5. חיים Says:

    תודה רבה פרק טוב

  6. שחר Says:

    תודה , רק שאין לי איך להוריד

  7. שיר Says:

    אני חדש באתר (רק מלפני כמה ימים אבל הספקתי לראות הכל{כן מג'טיקס עד 105})
    ואני רוצה לדעת כל כמה זמן אתם מוציאים פרק כדי לדעת אם להמשיך לראות באנגלית(למרות שאני מתקשה) או לחקות לעיברית

  8. xxasherxx Says:

    הלינק לפרק.~!

    http://www.mediafire.com/?ymiwdhymhyn

  9. אור Says:

    תודה רבה, לקח די הרבה זמן אבל שווה לחכות בשביל זה.
    תותחים! פרק הבא יצא בקרוב?

  10. Jango - אלכס Says:

    תודה רבה על הפרק של וואן פיס😄
    (וואן פיס)
    אני מוריד עכשיו מההורדה של ASHER את הפרק של וואן פיס, תודה לך על הפרק של וואן פיס
    (וואן פיס)

  11. עוז Says:

    מה קרה לפרק הוא נעצר באמצא

  12. רובי ממחשב אחר XD Says:

    כל הכבוד לכם באמת ושהיה שבת שלום לכולם

  13. Michael Says:

    תודה אחלה פרק. אבל תעלו בבקשה גם לשרת MU אם אפשר, כי רק משם אפשר לראות את הפרק בצפייה ישירה
    נ.ב.
    מת על התרגוםםםםםםםםםם שלכםםםםםםםםםם תמשיכוווווווווו ככהההההההההה!!!!!!!!!!
    ושבתתתתתתתתתת שלוםםםםםםםםםם לכולםםםםםםםםםם

  14. nemsisxz Says:

    שבת שלום ואני שונא שרואים צפייה ישירה, זה כאילו שאני מקודד לחינם באיכות טובה.
    תוריד ותצפה :ם

  15. עוז Says:

    זה מראה לי איפו צופר מתחיל להריח את הריוחות של כולם שהם הלכו ועז ניגמר

  16. עוז Says:

    לא בצפיה ישירה

  17. nemsisxz Says:

    אולי לא הורדת כמו שצריך..

  18. עוז Says:

    לא משנה האקשן מתחיל חח הורדי מחדש ומחקתי את המקולקל

  19. extrenerocket Says:

    יכול להיות שהפרק ייצא היום בלילה בסביבות חצות ^^(מקסימום מחר בבוקר :P)

  20. רובי ממחשב אחר XD Says:

    יכול להיות שהפרק ייצא היום?

  21. nemsisxz Says:

    היום לא.
    למי שיש כוח לחכות למחר עד בערך 1 בבוקר כן. (עוד 3 שעות בערך.)

  22. nemsisxz Says:

    לא חשוב החלטתי לפרסם מחר בבוקר אל תחכו…

  23. רובי Says:

    זה בסדר אחי אם רוצה תפרסם בלילה לא הלכנו לישון אנחנו לא ילדים קטנים

  24. בון-צ'אן הגיבור Says:

    תודה רבה

  25. יונתן Says:

    תודה רבה

  26. יונתן Says:

    מתי הפר הבא?

  27. רובי Says:

    נקסיס אחי מתי מוציא את 106?

  28. אור Says:

    נמסיס, זה לא נראה שהוא ברשימה השחורה.
    זו הודעה אישית אלייך.

  29. רובי ממחשב אחר XD Says:

    הלו מישהו?

  30. דני Says:

    מתי פרק 106?מתכוונים להוציא אותו היום?

  31. nemsisxz Says:

    106 בקרוב רק עכשיו הגעתי הביתה.

  32. Michael Says:

    אתה צודק אחי עדיף להוריד. וגם כול הכבוד על הקידוד ועל האכות אל תחשוב שזה לחינם.
    תמשיך ככה מת על התרגום

כתיבת תגובה

