וואן פיס 104! לופי נגד ויוי!

by

שלום לכולם! כמו שהבטחנו, היום אנו מוציאים את פרק 104 של וואןפיס.

הפרק עצמו בסדר, קצת מעורר רגש אבל לא יותר מדי, גם כן, הבארוק וורקס מתחילים לפעול!

כמו שאריאל ציין, עזרו לנו להרחיב את קהילת וואן פיס העברית ועזרו לפרסם את האתר בגוגל ובכללי.

תודה לכל האנשים שעוזרים לנו🙂

נעבור להורדות:

נוסף לינק לMU, תודה לגארפ כרגיל ^^

FF MU

זהו, תהנו מהפרק של וואן פיס!(אריאל מנסה לדחוף את המילים בכל מקום XD)

88 תגובות to “וואן פיס 104! לופי נגד ויוי!”

  1. רובי ממחשב אחר XD Says:

    יפה אחי סוף סוף חיכיתי לפרק הבא

  2. Hai Says:

    תודה על ההשקעה

  3. אור Says:

    באסה, אי אפשר להוריד.
    טוב, נחכה שיפתח או שGarp יעלה.
    תודה על הפרק, תותחים.
    תגידו, אין דרך להאיץ את הוצאת הפרקים?
    תוכלו להסביר לי מה זה כל תהליך וכמה זמן הוא לוקח בבקשה.
    ושוב, תותחים!

  4. בון-צ'אן הגיבור Says:

    תודה על המהירות!!

  5. Garp Says:

    אני גם לא יכול להוריד אז אני מחכה לסיסמא..

  6. יונתן Says:

    אפשר את האתר סיסמאות?

  7. Garp Says:

    תרשום בגוגל סיסמאות לFF..

  8. רובי Says:

    גם אנחנו אוהבים אתכם אחלה פרק אחי

  9. extrenerocket Says:

    http://www.freeff.co.il

  10. Garp Says:

    חח שמתי את ההורדה לפני 2 דקות(הייתי הרביעי שלקח סיסמא..) וזה כבר סיים^^
    עכשיו אני מעלה~

  11. Jango - אלכס Says:

    תודה רבה, אני כבר מוריד

  12. xxasherxx Says:

    תודה רבה!! איזה מהירות!! מוריד!!

  13. אור Says:

    אתם יכולים לענות לי על השאלות בבקשה.

  14. שחר Says:

    תודה על הפרק המתורגם כמו תמיד, רק הבעיה היא שאי אפשר להוריד

  15. יונתן Says:

    צריך לתזמן לקודד ולתרגם זה תהליך מסובך באים אתה לא יודע אנגלית אתה לא כל כך תצליח
    בקיצר עזוב את זה זה קשה….
    בן כמה אתה?

  16. יונתן Says:

    הלינק ניפתח

  17. רובי Says:

    כל הכבוד לכם על המהירות אור שאלתה אם אין דרך להעיץ:
    תקשיב הם גם שתי אנשים וכל פרק לוקח ימבה זמן לעשות הם תותחים הם עושים אותו בתיל ואיכות פצצה זה מעל המהירות המרבית צריך להגיד תודה ולשתוק לא לשאול אם אפשר להעיץ.
    אולי התכוונתה לעזור אבל באשכול הקודם הם אמרו שזה סתם יעקב אותם.

  18. extrenerocket Says:

    ^ אכן חח
    בכל מקרה, נוסף לינק לMU(תודה לגארפ🙂 )

    נ.ב
    770 צפיות~!!!!
    אני מאמין שעד סוף הלילה יהיה מינימום 800!
    השיא הבא: 1000!😄

  19. אור Says:

    תגובה ליונתן:
    קשה יש רק בלחם, אני רוצה לעזור, מה זה משה אם זה קשה או לא.
    מה הקשר לגיל שלי?

    תגובה לרובי:
    מה זה עיניינך מה אני שואל. אני לא מביע ביקורת על התגובות שלך, ואם כן תרצה ביקורת, אז יש לך שגיאות כתיב (רבות).

    רוקט, תוכל להסביר לי יותר בפירוט מה אתם עושים?

  20. שניר Says:

    תודה רבה על הפרק..
    רק עכשיו ראיתי כי אני שומר שבת.

  21. nemsisxz Says:

    אור אני אסביר לך איך זה עובד.

    איתן מתרגם זה לוקח לו בערך שעתיים~3.
    אני מוריד RAWS מטוררנטים שזה ממש קשה ואני מנסה לשמור על קצב נורמלי, אבל כל פרק לוקח יום (אני פשוט מוריד אותם בקבוצות ככה שאין לי מחסור בRAWS)

    אני בודק את הפרק ומתקן שגיאות ומוסיף כל מיני דברים – עוד 3 שעות.
    בסוף כל מיני ליטושים וקידוד.
    קידוד זה 3 שעות.
    ואז עוד 40 דקות העלאה.

    עכשיו תחבר הכל ותתחשב בעובדה שיש לנו חיים ואין מצב לעשות פרק כל יום במשך קצב קבוע.

  22. יונתן Says:

    אני יגיד לך למה זה קשור לגיל…..כי יש בגריות ,מבחנים ויש דברים שפשוט איך אני יסביר זה לא לגיל מסוים פשוט הרמת חשיבה לא מספיקה

  23. אור Says:

    תגובה לנמסיס:
    קודם כל, תודה על התשובה.
    רציתי לשאול מה זה ספציפית קידוד, מה זה הדבר הזה.

    תגובה ליונתן:
    אני חושב שאתה מדבר שטויות.
    הגיל לא בהכרח משפיע על רמת החשיבה או צורת החשיבה. ותרגום פרק, אני לא חושב שצריך להיות גאון בפיזיקה גרעינית.

  24. nemsisxz Says:

    כמה תשובות:

    א. זה כן משנה הגיל, למשל אני בן 16 עכשיו בכיתה י' ויש לי בגרויות ובקרוב אני לא אוכל לשחרר פרקים בחופשיות כמו עכשיו (תאמינו או לא, אם תשוו אותנו לקבוצות אחרות קצב ההוצאה שלנו שוחט ברמות)

    ב.קידוד = שיפור איכות הפרק + הכנסת הכתוביות והדבקתם לפרק בנוסף גם צמצום המשקל של הפרק. (אני מקודד ברמה מאוד גבוה לכן זה לוקח 3 שעות)

    ג. לא צריך להיות גאון בפיזיקה גרעינית אבל צריך שכל, וצריך די הרבה.
    אני מתעסק ב3 תוכנות די מורכבות על מנת לשחרר פרק.
    ואני כבר די שולט בתחום, מי שרוצה לראות את רמת המורכבות שילך לבלוג של ניב
    שזה הבלוג של "BAKENEKO" ויראה כמה שעורים יש שמה.
    אז כל מה שיש שמה + עוד הרבה שהוא עוד לא הסביר.

  25. אור Says:

    תודה על התשובות.

  26. יונתן Says:

    ניב בנתיים מלמד שם רק קריוקי …

  27. יונתן Says:

    ולאור אם אתה ממש רוצה תשאיר אימל ואני ילמד אותך תיזמון ואז אם תרצה תוכל להיתצרף לקבוצה שלי….

  28. אור Says:

    מה אתם מתרגמים בקבוצה שלך?
    אני לא ממש רוצה להיות מתרגם, סתם התעניינתי.

  29. יונתן Says:

    דרגון בול קאי

  30. רובי Says:

    וואן פיס

  31. רובי Says:

    דרך אגב שחכתי לשאול מתי יוצא הפרק הבא אחי?

  32. extrenerocket Says:

    תקופת המבחנים של אריאל ממשיכה+גם לי התחיל עכשיו😄
    אני יוכל לתרגם את הפרק הבא כנראה רק ביום רביעי או שלישי(רוב הסיכויים ברביעי P:)
    אולי אני יוכל לתרגם פרק היום אבל זה תלוי בהרבה דברים P:

  33. רובי Says:

    סבבה אחי בהצלחה בפרק ובמבחנים

  34. אור Says:

    וואן פיס

  35. רובי Says:

    וואן פיס

  36. nemsisxz Says:

    רביעי~חמישי בערך.

  37. רובי Says:

    וואן פיס

  38. אור Says:

    וואן פיס

  39. nemsisxz Says:

    שמעו חברה אין לי כוח לצנזר תשטויות האלה, פשוט תפסיקו.
    או שתקחו את זה למקום אחר.

    לא כאן.

  40. אור Says:

    וואן פיס

  41. רובי Says:

    וואן פיס

  42. אור Says:

    וואן פיס

  43. רובי Says:

    וואן פיס

  44. אור Says:

    וואן פיס

  45. יונתן Says:

    וואן פיס

  46. nemsisxz Says:

    אנשים אני מבקש להפסיק, חבל אתם מבזבזים לנו את הזמן עם השטויות האלה ומעכבים את ההוצאות.

    לא חבל לריב פה כמו ילדים קטנים?

  47. רובי Says:

    וואן פיס.

  48. אור Says:

    וואן פיס.

  49. רובי Says:

    כה רסמי כדאי שתשתוק גם ככה יוצא רק שתויות מהראש שלך

  50. רובי Says:

    וואן פיס וואן פיס וסבתא וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס
    וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס
    וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס
    וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס
    וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס
    וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס
    וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס
    וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס
    וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס
    וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס
    וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס
    וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס
    וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס
    וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס וואן פיס

  51. אור Says:

    תגיד, אתה בן 4 או משהו כזה?
    "שתויות"? לאחי, בן ה-10, אין שגיאות כתיב.

  52. אופק Says:

    תודה רבה אין עליכם =))

  53. Garp Says:

    אריאל תעשה להם באן לאייפי לאיזה יומיים.. זה יפתר..

  54. nemsisxz Says:

    לא נראה לי שאפשר במערכת של הבלוג הזה.
    אני פשוט מקווה שתפסיקו.. גם ככה כל ההודעות שלכם נערכות ואתם לא מפגינים חוכמה או בגרות מסוימת.

  55. רובי Says:

    וואן פיס.

  56. אור Says:

    וואן פיס.

  57. nemsisxz Says:

    תשמעו רובי ואור עוד מילה אחת ואני נותן לכם באן אייפי לזמן מסוים.
    ראו זאת כאזהרה אחרונה.

  58. אור Says:

    אין באן? אני לא רשום לפה בכלל.

  59. nemsisxz Says:

    אתה רוצה לנסות אותי?

  60. אור Says:

    תתן, מה אני אגיד לך.

  61. nemsisxz Says:

    נמאס לי לערוך קללות, או שתפסיקו או שתקבלו באן עד להוצאה הבאה (כמובן שאני לא נאצי ואני אוריד לכם את הבאן, אבל שתפסיקו כבר, זה לא לעניין שאני ביקשתי כבר כמה פעמים)

    • רובי Says:

      אחי יש כמה הודעות למעלה שערכתה לי וזה לא היה קללות רשמתי אם מלא!!! טעויות כתיב בכוונה אבל זה לא היה קללות או משהו.

  62. אור Says:

    אין לי מה להגיד לך.
    עשה מה שאתה חושב לנכון.

  63. nemsisxz Says:

    שני אלו קיבלו סוג של באן, הם עדיין יכולים לצפות בבלוג אבל לא להגיב.
    זה באן קליל כזה, אני מקווה שבזמן שאני אוריד לכם אותו תרגעו קצת.
    (אגב אם אתם יכולים להגיב תגיבו עכשיו שאני אדע אם זה עובד כראוי.)

  64. nemsisxz Says:

    אני מניח שזה עבד, ראו שאין בכוונתי לעשות כאלו דברים.
    פשוט שמרו את הקללות האלו לעצמכם.

  65. ddaa Says:

    אני חדש תסבירו לי אך זה עובד, כול שבוע יוצא פרק?
    נ.ב
    מת על מתרגומים תמשיכו ככה

    • nemsisxz Says:

      אמממ אנחנו מוציאים כמה שיותר פרקים שאפשר.
      סה"כ כל שבוע משחררים בערך 2 פרקים בממוצע, יש שבועות שמשחררים 3~4 אפילו.
      זה בעיקר תלוי בלחצים של המבחנים עלינו.

  66. אור Says:

    טוב.

  67. חיים Says:

    תודה

  68. רובי ממחשב אחר XD Says:

    נקסיס אחי הבן עובד אבל למה הבאתה לי באן?

  69. אור Says:

    באמת למה. כמה רשע מצדך.

  70. nemsisxz Says:

    כי שניכם לא הפסקתם כשביקשתי.
    בכל מקרה הבאן ירד.

  71. אור Says:

    אני צחקתי, אני יודע למה. הייתי ציני.

  72. ddaa Says:

    טוב תודה. תמשיכו ככה

  73. רובי Says:

    מתי מוציאים פרק אחי?

  74. nemsisxz Says:

    לפי מה שאיתן אמר, או היום או מחר.

  75. Garp Says:

    איתן אני לא יודע אם זה רק לי אבל כשרושמים "וואן פיס" בגוגל זה(העמוד של הסרט השני..) כבר הגיע לעמוד הראשון ולמקום הראשון..(אני אומר שאני לא יודע אם זה רק לי כי בהתחלה עשיתי "קדם בדירוג" אבל אז ביטלתי את זה אז יכול להיות שזה השפיע רק לי..)

  76. nemsisxz Says:

    הקדם דירוג מעלה את זה למקום ראשון וגם אם אתה מבטל את זה חחח
    גם אני נכנסתי לאותו סרט.

    אגב, הפוסט של הסרט ה2 והסרט ה1 נמצאים כרגע בראשית העמוד ה2.
    כלומר שעוד קצת ואנחנו נכנסים לעמוד הראשון
    (תחת "וואן פיס" בגוגל)

  77. one fan Says:

    וואלה חיפשתי עכשיו,
    ואנחנו בתחתית הדף הראשון,מזל טוב🙂
    אני מקווה שזה לא רק אצלי…

    תודה על הפרק!

  78. nemsisxz Says:

    זה נראה לי אקראי חחח אני מקווה שגוגל יתאפס על עצמו..

  79. רובי Says:

    כן זה באמת בעמוד הראשון

  80. nemsisxz Says:

    לא אתם טועים, זה הפרסום שלנו בישראטאקו…
    אנחנו רוצים שיהיה לפחות עמוד אחד מהבלוג בעמוד הראשון.

  81. רובי Says:

    אז תעשה מה שאמרתי תעלה את הפרק ותרשום בכותרת מה שרשמתי למעלה וואן פיס כל הפרקים וכו'.
    ומתי מוציאים את הפרק?

  82. רובי Says:

    הלו תגובות מישהו?

  83. user name Says:

    סבמבה🙂

  84. יונתן Says:

    תגובה

כתיבת תגובה

