וואן פיס 96, העיר הירוקה והפיוגונגס!

by

מצטערים על העיכובים…

(לינק פתוח)  FF FF MF MU

תודה לxxasherxx על הלינק לMF. (תבורך)

אגב אנשים, למי שיש כוח לחפש וואן פיס, וואן פיס בעברית, OPHB בגוגל ולעלות את הדירוג שלנו, זה יעזור בהרבה.

זה יגדיל את הקהילה שלנו🙂

עריכה: אה כן אנשים, 97 יבוא מתישהו בקרוב😄

לצערי פרמטתי והלך לי הסיום שעבדתי עליו, שאתה ראיתם ב95 אז מעכשיו אני חותך אותו מהפרקים, גם פחות משקל וגם פחות כאב ראש.

למי שממש רוצה אותו אני יעלה אותו בנפרד לרשת.

עריכה: נוסף MU תודה לגראפ🙂

20 תגובות to “וואן פיס 96, העיר הירוקה והפיוגונגס!”

  1. עוז Says:

    ראשוןןןןןןןןןן ישש אחי אוהב אותכם סוף סוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף סוףף יש

  2. xxasherxx Says:

    יש!!!!!!! תודה!!!

    מחכה לפרק הבא!!!!

  3. nemsisxz Says:

    תודה על התגובות!
    אגב ערכתי את ההודעה הראשית, תקראו !:D

  4. xxasherxx Says:

    אני מעלה עכשו את הפרק לשרת mediafire

    הקישור יהיה מוכן מחר…

    ושוב תודה על הפרק!

  5. עוז Says:

    אוףףף אני לחוץ כבר מהפרק הבא שוב תודה כבר ראיתי אאת הפרק יפה לחץץץ יווו אחי יש מצב הפרק יצא מחר[97]?

  6. עוז Says:

    כן אמ כברר תעלה אותו בניפרד

  7. nemsisxz Says:

    יש מצב 97 מחר.

  8. extrenerocket Says:

    לא עשית את מה שדיברנו עליו :ארג:
    טוב בפרק הבא😄
    בכל מקרה, אחלה עידכון אריאל

  9. יונתן Says:

    תודה רבהההההההההההההההההההה

  10. יונתן Says:

    מזאת אומרת שהקבוצה היתה גירסא ניסיונית?

  11. xxasherxx Says:

    הלינק שהבטחתי!

    http://www.mediafire.com/?nwzj3gntuzx

  12. בון-צ'אן הגיבור Says:

    עשיתי חיפוש בגוגל OPHB, וואן פיס בעברית

    תודה על הפרק

  13. תום Says:

    תודה

  14. רובי Says:

    אחי תודה רבה לכם על העבודה אתם גדולים אני מוריד את הפרק כמה חיכיתי לו תודה רבה תמשיכו ככה אתם צריכים משהו תבקשו אולי אני יוכל לעזור ותודה רבה על הפרקים תמשיכו ככה.
    דרך אגב חבל על הזמן שלכם אני אישית מעביר את ההתחלה ולא רואה את הסוף אז זה כאילו לא כל כך חשוב לפי דעתי אבל איך שאתם רוצים העיקר שתמשיכו ככה.

    • extrenerocket Says:

      אז כדאי לך לראות ^^
      בפרק 116 יהיה פתיח חדש סוף סוף! אריאל עומד להשקיע בו והוא עומד לצאת ממש סוס ^^

  15. יונתן Says:

    אני מעלה עכשו ל RapidShare
    סבבה ?
    הקישור היה מוכן עוד יום אני מקווה שבפחות…..

  16. חיים Says:

    תודה רבה אחי

  17. שניר Says:

    תודה רבה חברה .

  18. אביחי Abihe Says:

    הלינק לא פתוח!

כתיבת תגובה

