הפרקים שתורגמו כבר.

by

פרקים 54 עד 80 ע"י הקבוצה NWFS (שכללה אותי ואת איתן בזמנו, ככה שמותר לי לפרסם).

פרק 54 FF MU

פרק 55 FF MU

פרק 56 FF MU

פרק 57 FF MU

פרק 58 FF MU

פרק 59 FF MU

פרק 60 FF MU

פרק 61 FF MU

פרק 62 FF MU

פרק 63 FF MU

פרק 64 FF MU

פרק 65 FF MU

פרק 66 FF MU

פרק 67 FF MU

פרק 68 FF MU

פרק 69 FF MU

פרק 70 FF MU

פרק 71 FF MU

פרק 72 FF MU

פרק 73 FF MU

פרק 74 FF MU

פרק 75 FF MU

פרק 76 MU

פרק 77 MU

פרק 78 FF MU

פרק 79 MU

פרק 80 FF MU

פרק 81 MU

פרק 82 MU

פרק 83 MU

פרק 84* MU

פרק 85** MU

פרק 86** MU

תודה רבה לגארפ!! שהעלה בעצמו את הפרקים לMU!

*הפרק תורגם על ידי הקבוצה GOMU GOMU NO FANSUB

**הפרק תורגם על ידי הקבוצה FRANKY HOUSE FANSUB

15 תגובות to “הפרקים שתורגמו כבר.”

  1. Mr WordPress Says:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. dsd Says:

    חברה אחלה תרגום תמשיכו כך
    אבל יש מצב שאתם מתרגמים את פרק 53 כי הוא חסר
    תודה

  3. אור לנדו Says:

    תודה רבה אני מוריד מלא אחלה של תרגום תמשיכו ככה

  4. שחר Says:

    וואי תודה על התרגום של כול הפרקים האלו, ואגב אני המנהל של yeal.fav.co.il וזה שקליט את הפרקים בעברית מג'טיקס והעלאה לאינטרנט
    ואם אתם רוצים הוכחה דברו איתי בדואר חחח
    goku811@gmail.com

  5. gall Says:

    וואו תודה רבה אני מורים ממכם כבר מלא פרקים תמשיכו כך ותודה רבההההה:):):):):)

  6. פלי ^^ Says:

    סיימתי הרגע את 52 הפרקים בעברית של פוקס קידס ועכשיו אני עובר לתרגום לעברית שלכם ^____________^

    תודה רבה.

  7. קפטן מורגן Says:

    תודה רבה לכם…
    איזה תרגום טוב
    מתי תביאו עו פרקים……
    תודה רבה

  8. tomerporat9995 Says:

    אני לא מבין אחי אני רוצה להכנס לפרק 54 וזה נכנס לי לאתר להוריד משהו אחר לגמרי….

  9. אדיר Says:

    שלום שמי אדיר תודה רבה רבה על כול הפרקים בעברית אבל יש לי בעיה עם הפרקים המתורגמים הם לא יורדים לי בקובץ של media player הם יורדים לי בקובץ אחר משונה שלא עובד לי במחשב עם אתם יכולעם לעזור לי אני אשמח לקבל תשובה🙂 תודה

  10. עין הנץ מיהוק Says:

    איזה נגן צריך כדי להפעיל אותו סימו לי קישור זה דחוף

  11. ניר Says:

    איזה תותחים כמה זמן אני מחפש את הפרקים תודה רבה

  12. Matan Cohen Says:

    מישהו יכול לעזור לי פרק 85 לא יורד לי אומר לי שהקישור שבור יש מצב מישהו יוצר איתי קשר ושולח לי אותו?

  13. דניאל לוי Says:

    תעלו עוד פרקים אני סיימתי את פרק 338 ואני לא מוצא את ההמשך תורידו בבקשה והינה אתרטוב מתורגם למי שרוצה הוא עד 167 מתורגם

    http://www.2all.co.il/Web/Sites6/bitar1/PAGE3.asp

כתיבת תגובה

